صفحه اصلی / اصناف / برندها / گوگل نیوز و دستیار گوگل با یکدیگر همکاری میکنند

گوگل نیوز و دستیار گوگل با یکدیگر همکاری میکنند

گوگل در حال انجام یک ادغام جدید میان سرویس گوگل نیوز خود و گوگل اسیستنت است.گوگل نیوز و دستیار گوگل با یکدیگر همکاری میکنند

با استفاده از گوگل اسیستنت می توان بر روی گوشی های هوشمند خود، اسپیکرهای خانگی یا نمایشگرهای هوشمند اخبار جدید یا خبرهای کوتاه را از گوگل نیوز بشنوید. این سرویس اکنون در ایالت متحده امریکا رونمایی شده و در دیگر کشورها نیز به زودی رونمایی خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، در پایان ماه جولای، لنوو سرانجام اعلام کرد که اسپیکر هوشمند خود به نام Lenovo Smart Display را به زودی روانه بازار می کند. این اولین محصول با صفحه نمایش هوشمند است که با گوگل اسیستنت ادغام شده است. در حال حاضر، یعنی دو هفته پس از خبر اول، گوگل اعلام کرد که قصد دارد خدمات گوگل نیوز را به طور مستقیم برای گوگل اسیستنت ادغام کند که به سادگی بر روی صفحه نمایش هوشمند جدید کار خواهد کرد. آن همچنین در بلندگوهای هوشمند گوگل نیز کار خواهد کرد، هر چند واضح است که قابلیت های اسپیکر اسمارت دیسپلی چیزی است که گوگل در حال تمرکز روی آن است.

نمایشگر هوشمند یا Smart display در واقع یک اسپیکر هوشمند ساخت شرکت لنوو است که در ان از دستیار صوتی گوگل اسیستنت به جای الکسای آمازون استفاده شده و دارای یک صفحه نمایشی لمسی است. گوگل اسیستنت به شما کمک می کند که در مورد آب و هوا، موسیقی و مواردی از این دست سوال بپرسید یا کنترل دستگاه های هوشمند خود را به دست گرفته، آلارم ها را تنظیم کنید، تماس تلفنی برقرار کنید و جستجوی اینترنتی انجام دهید. اکنون تمام این کارها را با استفاده از اسپیکر هوشمند لنوو نیز می توانید انجام دهید.

اگر شما یک اسپیکر هوشمند لنوو داشته باشید، می توانید از آن بپرسید سلام گوگل، چه خبر؟ سپس این نمایشگر هوشمند می تواند به طور خودکار به شما اخرین اخبار ویدئویی و صوتی را در مورد موضوعات مورد علاقه از منابع قابل اعتماد نمایش داده و بخواند.

شما می توانید منابع خبری مورد نظر خود را از صدها کانال ملی و محلی انتخاب کنید. اگر خبری خاص چشمتان را گرفته و میخواهید در موردش بیشتر بدانید ، کافیست که از آن بپرسید. برای مثال : سلام گوگل، آخرین اخبار از سامسونگ چیست؟ با گفتن این جمله هم می توانید اخبار جدید سامسونگ را شنیده یا بخوانید و هم اینکه فیلم های مربوطه را در صفحه نمایش هوشمند لنوو ببینید.

این ادغام جدید گوگل تنها محدود به اسپیکرهای خانگی یا نمایشگر هوشمند نیست و می تواند بر روی پلتفرم هایی چون اندروید آتو، هدفون هایی همانند ایربادهای گوشیهای پیکسل گوگل و البته گوشی های هوشمند اندرویدی نیز کار می کند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.