صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / علیرضا بلگوری؛ صیانت از سلامت و ثبات بانک بزرگترین وظیفه ما در این مقطع زمانی است

علیرضا بلگوری؛ صیانت از سلامت و ثبات بانک بزرگترین وظیفه ما در این مقطع زمانی است

مديرعامل بانک اقتصادنوين در مراسم بزرگداشت هفدهمين سالگرد تاسيس بانک اقتصادنوين پاسخگويي و مسئوليت‌پذيري، توسعه بهره‌وري و صيانت از سلامت و ثبات بانک را مهمترين وظيفه کارکنان در اين مقطع زماني دانست.

در این مراسم که با حضور سهامداران عمده بانک، اعضای هیئت مدیره، مدیران ارشد و کارکنان بانک اقتصادنوین برگزار شد، علیرضا بلگوری، مدیرعامل بانک اقتصادنوین ضمن تبریک فرا رسیدن هفدهمین سالگرد تاسیس بانک اقتصادنوین اهداف و برنامه‌های این بانک در سال ۹۷ را مجددا یادآوری کرد و افزود سودآوری، وصول مطالبات غیرجاری و تکمیل فروش دارایی‌های مازاد فاقد بازده، محور اصلی برنامه‌های بانک در سال جاری برای تحقق اهداف است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، وی با اشاره به روند حرکتی بانک در سال جاری، توفیقات بدست آمده را نتیجه تلاش شبانه روزی همه همکاران دانست و خاطر نشان کرد در حالیکه شرایط خاص اقتصادی، همه بنگاه‌ها را تحت تاثیر قرار داده است بانک اقتصادنوین با پرهیز از ورود به رقابت ناسالم در نرخ سود سپرده و با اتخاذ تصمیمات سریع و هوشمندانه توانسته است در بسیاری از شاخص‌های عملکردی روند حرکتی مثبتی را تجربه کند.
وی مهمترین دستاورد پایبندی به این خط مشی را سلامت و ثبات بانک دانست و ابراز امیدواری کرد: با مشارکت و مسئولیت‌پذیری همه کارکنان و با ایمان به اهداف و برنامه‌ها، فصل جدیدی از افق‌های درخشان پیش روی بانک پدیدار شود.
در ادامه این مراسم مهندس صدرهاشمی‌نژاد، بنیانگذار بانک اقتصادنوین، دکتر یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر به عنوان سهامدار عمده و سیامک دولتی رئیس هئیت مدیره این بانک طی سخنانی با تبریک هفدهمین سالگرد تاسیس بانک به همکاران و مشتریان، به بیان دیدگاه‌ها و انتظارات خود از مدیران و کارکنان بانک اقتصادنوین پرداختند.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش ذخایر ارز و طلای کشور

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک‌مرکزی گفت: یکی از اهداف اساسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.