صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / زرینچه: باشگاه‌ها باید هواداران‌شان را مدیریت کنند/ این استقلال می‌تواند قهرمان آسیا شود
زرینچه: باشگاه‌ها باید هواداران‌شان را مدیریت کنند/ این استقلال می‌تواند قهرمان آسیا شود

زرینچه: باشگاه‌ها باید هواداران‌شان را مدیریت کنند/ این استقلال می‌تواند قهرمان آسیا شود

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید باشگاه‌های ایرانی باید هواداران‌شان را مدیریت کنند تا مشکلی روی سکوها به وجود نیاید.

جواد زرینچه

جواد زرینچه، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار استقلال و تراکتورسازی و پیروزی ۳ بر صفر آبی‌ها گفت: بازی بسیار خوبی را از استقلال شاهد بودیم و تراکتورسازی نیز در حد و اندازه‌های خودش ظاهر نشد.

او ادامه داد: با وجود شفر، استقلال بازی به بازی بهتر می‌شود. مدیریت باشگاه نیز اگر دغدغه تیم و بازیکنان را داشته باشد و بازیکنان نیز حرفه‌یی عمل کنند، استقلال هم می‌تواند در لیگ هجدهم به قهرمانی برسد و هم قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را برای بار سوم تجربه کند.

زرینچه درباره درگیری‌های هواداران تراکتورسازی و استقلال روی سکوهای آزادی بیان کرد: استادیوم جای تشویق کردن بازیکن‌هاست نه این که بخواهند با یکدیگر درگیر شوند. این کارها ذهن تیم‌ها را نیز درگیر می‌کند و باشگاه وظیفه دارند هواداران تیم خود را مدیریت کنند.

او درباره تقابل شاگردان شفر با السد در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال اگر همین گونه بازی کند احتمال موفقیت برابر السد را دارد. شاید ناهماهنگی تراکتورسازی و پیاده نشدن تفکرات توشاک در زمین باعث شد که استقلال به راحتی در دیدار دیشب برنده شود اما ساختار و سبک بازی آبی‌ها به گونه است که این تیم می‌تواند در صورت تمرکز داشتن بازیکنانش، مقابل یاران ژاوی و گابی نیز به برتری برسد.

مدافع راست پیشین استقلال درباره عملکرد مدافعان کناری این تیم نیز اذعان کرد: کانال‌های چپ و راست استقلال توسط همین مدافعان فعال شده است و همین باعث می‌شود که استقلالی‌ها نقشه‌های متفاتی برای حمله به دروازه حریفان بچینند. تکنیک دفاع‌های کناری استقلال هم به اندازه کافی خوب است و آبی‌ها می توانند با اتکا به این بازیکنان در لیگ برتر و اسیا موفق باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.