دانشجو باید کارآفرین باشد
Close-up of graphs and charts analyzed by business people

رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب:

دانشجو باید کارآفرین باشد

رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب می گوید: دانشجویان باید همزمان با تحصیل بتوانند برای خود و دیگران کارآفرین باشند و بدانند درهر رشته چگونه ایده ها خلق، پرورش و سرانجام به عرصه کارآفرینی می رسد.

 محمد اورکی در جمع اعضای انجمن های علمی – دانشجویی این دانشگاه با بیان این که مشارکت دانشجویان نقش موثری در شتاب بخشی به امور فرهنگی و در ایجاد انگیزه و امید در جامعه دارد، بر ضرورت مشارکت حداکثری دانشجویان در فعالیت ها تاکید کرد.
رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب تصریح کرد: این انجمن ها با برقراری ارتباط با کانون های علمی – دانشجویی و انجمن های دیگر دانشگاه ها می توانند برای معرفی هر چه بهتر پتانسیل ها و ظرفیت های دانشگاه به منظور همکاری با محققان و پژوهشگران نقشی برجسته ایفا کنند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، اورکی گفت: برگزاری برنامه های فراگروهی و مشترک با دیگر دانشگاه ها می تواند موجب هم گرایی، دوستی و روحیه وحدت میان دانشجویان گروه های علمی مختلف و از همه مهمتر خلق ایده و نوآوری شود.
عضو علمی دانشگاه پیام نور همچنین با اشاره به موفقیت های دانشجویان این دانشگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور با پتانسیل و ظرفیت های علمی وسیعی که دارند می توانند در حوزه های مختلف وارد شده و به موفقیت برسند.
اورکی در عین حال با اعلام حمایت از فعلیتهای فرهنگی دانشجویی اظهار کرد: یکی از کارهای دانشگاه صرف نظر از مشکلات موجود، ایجاد انگیزه و امید در جامعه است.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.