صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / «آشوب» نامزد برترین موزیک ویدیوی جشنواره سان فرانسیسکو شد
«آشوب» نامزد برترین موزیک ویدیوی جشنواره سان فرانسیسکو شد

«آشوب» نامزد برترین موزیک ویدیوی جشنواره سان فرانسیسکو شد

موزیک ویدیوی «آشوب» با صدای سورنا منتصر نامزد بهترین موزیک ویدیو از یازدهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی سان فرانسیسکو شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، «آشوب» به کارگردانی علیرضا ربیع مقدم دومین موزیک ویدیوی ایرانی است که در سایت IMDB ثبت و موفق به کسب امتیاز ۸ از ۱۰ شده است.
پیش از این نیز موزیک ویدیوی «شهرزاد» توسط این کارگردان موفق به کسب جایزه بهترین موزیک ویدیو از نهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی سان فرانسیسکو در سال ۲۰۱۶ میلادی (۱۳۹۵ شمسی) شده است.
موزیک ویدیوی «آشوب» با صدای منتصر و کارگردانی ربیع‌مقدم سازنده فیلم‌های کوتاه «سرگیجه» ، «آدم برفی» و «دخمه» تولید شده است.
علاوه بر «آشوب» موزیک ویدیوهای «خوشحالم» با صدای سیروان خسروی و کارگردانی عقیل حسینیان، «آتش گرفتم» با صدای گروه شیرازی و کارگردانی پیام قربانی، «وصال» با صدای گروه لیوا و کارگردانی امین محمدی و «جمعه» با صدای مریم وحیدزاده و کارگردانی پیام قربانی نامزد بهترین موزیک ویدیو از یازدهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی سان فرانسیسکو شده‌اند.
این جشنواره در بخش‌های مختلف فیلم داستانی، انیمیشن، مستند، فیلم تجربی و موزیک ویدیو در تاریخ ۲۲ و ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۸ مصادف با ۳۱ شهریور و ۱ مهرماه ۱۳۹۷ در شهر سان فرانسیسکوی آمریکا برگزار می‌شود.
کوروش تهامی، یکتا ناصر، لیلا اوتادی، داریوش فرهنگ، همایون ارشادی، فرهاد آئیش، محمدرضا هدایتی، رامین ناصر نصیر و نیما فلاح بازیگران موزیک ویدئو «آشوب» هستند.
فراهنگ**۹۲۴۶** ۱۷۰۱

همچنین مطالعه کنید:

سیمرغ کارگردانی بر دوش بهروز افخمی/ «مجنون» بهترین فیلم جشنواره

به گزارش کسب و کار نیوز، روز یکشنبه ۲۲ بهمن چهل و دومین جشنواره بین‌المللی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.