صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / گرشاسبی لیدرها و بازیکنان پرسپولیس را آشتی داد/ ماهینی از صحبت‌هایش ابراز پشیمانی کرد
گرشاسبی لیدرها و بازیکنان پرسپولیس را آشتی داد/ ماهینی از صحبت‌هایش ابراز پشیمانی کرد

گرشاسبی لیدرها و بازیکنان پرسپولیس را آشتی داد/ ماهینی از صحبت‌هایش ابراز پشیمانی کرد

آتش درگیری‌ها میان لیدرها و کاپیتان‌های پرسپولیس با دخالت سرپرست این باشگاه خاموش شد.

پرسپولیس

به گزارش کسب و کار نیوز، سیدجلال حسینی هم در صحبت‌هایی با بیان این‌که بازیکنان پرسپولیس هرچه دارند از هواداران است و بازیکنان در کنار هواداران خواهند بود و برای هواداران می‌جنگند، گفت: هواداران همیشه به پرسپولیس لطف داشته‌اند. من حرف‌های حسین را تایید می‌کنم. امسال سال سختی را در پیش داریم و خواهش می‌کنم به پشت سر گذاشتن این سال سخت فکر کنید و به چیز دیگری فکر نکنید. این مشکلاتی که وجود دارد با حضور شما هواداران حل می‌شود. ما بازیکن هستیم و وظایفی داریم و سعی می‌کنیم این وظایف را به خوبی انجام دهیم. دست‌تان درد نکند. همیشه سنگ تمام می‌گذارید و ان‌شاءالله که ما بتوانیم زحمات شما را جبران کنیم.

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: خواهش می‌کنم این مشکلات را کنار بگذارید و از فردا برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنیم. بازیکنان، مربیان و سایر عوامل تیم می‌آیند و می‌روند اما تنها چیزی که مهم است خود پرسپولیس است. فقط و فقط پرسپولیس مهم است. ما این کار بزرگ را هم فقط در کنار هم می‌توانیم انجام دهیم. همان‌طوری که در دو سال گذشته انجام دادیم. خواهش می‌کنم درگیری و مشکلات را همین الان تمام کنیم. هر مشکلی هم اگر پیش آمد با همدیگر آن را حل می‌کنیم. دست‌تان درد نکند. یا علی(ع).

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.