صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / محمودزاده: نتیجه دیدار ماشین‌سازی و بادران را کمیته انضباطی تعیین می‌کند
محمودزاده: نتیجه دیدار ماشین‌سازی و بادران را کمیته انضباطی تعیین می‌کند

سازمان لیگ مجری قانون است

محمودزاده: نتیجه دیدار ماشین‌سازی و بادران را کمیته انضباطی تعیین می‌کند

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می‌گوید، باشگاه ماشین‌سازی در این سازمان تشکیل پرونده نداده تا کارت بازی برای آن‌ها صادر شود.

فریبرز محمودزاده

به گزارش کسب و کار نیوز، دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و بادران در چارچوب هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال قرار بود امروز (شنبه) در تبریز برگزار شود اما به خاطر این‌که کارت بازی بازیکنان ماشین‌سازی صادر نشده بود، این بازی برگزار نشد.

فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ و مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال، درباره علت صادر نشدن کارت بازی بازیکنان ماشین‌سازی و لغو دیدار افتتاحیه لیگ یک، توضیح داد: تا این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم، هیچ مدرکی از سوی باشگاه ماشین‌سازی تبریز به سازمان لیگ ارسال نشده تا برای این تیم در کمیته نقل و انتقالات پرونده تشکیل شود. به همین دلیل سازمان لیگ کارت بازی برای ماشین‌سازی صادر نکرد.

او افزود: سازمان لیگ پشت قانون محکم ایستاده است و به‌دنبال اجرای قانون است. البته سازمان لیگ درباره نتیجه دیدار بادران و ماشین‌سازی تصمیم‌گیرنده نیست و پرونده این بازی به کمیته انضباطی ارسال می‌شود تا این کمیته درباره نتیجه دیدار این دو تیم تصمیم بگیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.