صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / غنابخشی به نشریات کودکان ضروری است
غنابخشی به نشریات کودکان ضروری است

غنابخشی به نشریات کودکان ضروری است

شورای رسانه کودک و نوجوان دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات با حضور کارشناسان و فعالان رسانه ای با بررسی محتوایی برخی نشریات فعال حوزه کودک، بر اتخاذ رویکردهای ایجابی، غنابخشی به محتوای رسانه‌ای و ارائه آن در قالب‌های جذاب و متناسب با سنین کودکان تاکید کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز از اعلام روز شنبه معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارشناسان و فعالان رسانه‌ای حاضر در این نشست دو ساعته که با حضور اعضای شورای رسانه کودک و نوجوان برگزار شد، ضمن ارائه دیدگاه‌های کارشناسی در حوزه رسانه‌ای، به بررسی صلاحیت برخی متقاضیان رسانه در این حوزه پرداختند.
رصد و بررسی فعالیت رسانه‌های فعال حوزه کودک، ارائه ایده‌های نو در حوزه رسانه‌ای و تقویت زیرساخت‌های حمایتی-نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.
پنجمین جلسه شورای رسانه کودک و نوجوان دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات با حضور جمعی از فعالان رسانه‌ای حوزه کودک در ساختمان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی برگزار شد.
کارگروه کودک و رسانه اسفند سال ۹۶ با هدف تقویت محتوای رسانه‌ای و حمایت ویژه از نشریات فعال این حوزه، کمک به توزیع بهتر این نشریات، همکاری با نهادهای مرتبط برای همراهی بیشتر با رسانه‌های فعال این حوزه، برگزاری دوره‌های آموزشی و… تشکیل شد.
فراهنگ ** ۱۳۵۵ ** ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.