صفحه اصلی / استان ها / سمنان / صدر نشینی تیم کاراته بانوان شهرداری سمنان در هفته لیگ برتر کشور در گروه خود
صدر نشینی تیم کاراته بانوان شهرداری سمنان در هفته لیگ برتر کشور در گروه خود

صدر نشینی تیم کاراته بانوان شهرداری سمنان در هفته لیگ برتر کشور در گروه خود

سمنان - بابامحمدی : رقابت های لیگ برتر کاراته دختران برگزار شد تا چهره تیم های برتر مشخص شود.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت : هفته اول لیگ برتر کاراته دختران جمعه ۱۹ مردادماه با حضور ۲۱ تیم در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و تیمهای برتر مشخص شدند.
به گزارش کسب و کار نیوز، عباس بابایی در ادامه با بیان اینکه این رقابت ها با حضور ۲۱ تیم( باشگاه البرز شیراز ، الو پرده گیلان ،ستارگان شمال الف، هیئت کاراته لرستان ،باشگاه نشاط ،سیدالشهدا زنجان، شهرداری سمنان ،آکادمی نریمان ،عقاب مقاومت بروجرد ،سبکwjka ،شیتوریو اینوئی ها خوزستان ،هیئت کاراته زنجان ،بخشداری فشافویه ،نیک نژاد ،هیئت کاراته کبودر آهنگ ،شیتوریواینو ئی ها مازندران ،باشگاه البرز شیراز،گوجوریو ساری ،ستارگان شمال ،شالوده گسترسنندج ،بهار نارنج بابل ،هیئت کاراته خراسان رضوی )به صورت رفت و برگشت در حال برگزاری است تصریح کرد : تیم ها در ۴ گروه ۵ تیمی و یک گروه ۶ تیمی با هم به رقابت پرداختند .
وی در ادامه اظهار داشت : تیم شهرداری سمنان در دور رفت در گروه دوم قرار گرفت و تیم های اکادمی نریمان،شیتوریئو اینویی خوزستان،عقاب مقاومت بروجرد،تیم wjka و شهرداری سمنان به رقابت هم رفتند که تیم شهرداری سمنان در دور اول به استراحت پرداخت ودر دور دوم تیم شهرداری سمنان به مصاف تیم شیتوریو اینوئی های خوزستان رفت و توانست با امتیاز ۲۱ بر صفرتیم حریف را شکست دهد .
همچنین در دور سوم تیم شهرداری سمنان و تیم عقاب مقاومت بروجرد با هم به رقابت پرداختند و تیم شهرداری سمنان با نتیجه ۱۹ بر صفر پیروز میدان شد.
بابایی با بیان اینکه تیم کاراته بانوان شهرداری سمنان توانست با کسب۴۰ امتیاز صدر نشینی در گروه خود در هفته لیگ برتر کشور را از آن خود کند اظهار داشت : در گروه دو طبق جدول رده بندی تیمهای شهرداری سمنان ، آکادمی نریمان و عقاب مقاومت ب به ترتیب اول تا سوم شدند .

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.