صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / سازماندهی و فعالیت ۴۷۰ تیم توسط دانشگاه آزاد در اردوهای جهادی
سازماندهی و فعالیت ۴۷۰ تیم توسط دانشگاه آزاد در اردوهای جهادی

رئیس دانشگاه آزاد مطرح کرد

سازماندهی و فعالیت ۴۷۰ تیم توسط دانشگاه آزاد در اردوهای جهادی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 470 تیم از طرف دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در اردوهای جهادی سازماندهی شده است.

اردوی جهادی

به گزارش کسب و کار نیوز، فرهاد رهبر امروز در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در منطفه صومای برادوست اظهار کرد: اردوهای جهادی حرکت بسیار عظیمی است که در دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته و در سراسر کشور جریان دارد.

 وی در ادامه صریح کرد: اردوهای جهادی یک بسیج عمومی است که در آن استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های مختلف و در مناطق محروم خدمات رسانی می‌کنند.

رهبر با تاکید بر اینکه دانشجویان به عنوان آینده سازان کشور، باید با درد مردم آشنا شوند، اظهار کرد: آشنایی جوانان با درد مردم به عنوان بزرگترین سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود؛ چرا که تا درد مردم را نفهمیم، راه حل برای آنان پیدا نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه هر لحظه حضور در اردوهای جهادی و کمک به محرومان توفیق می خواهد، خاطرنشان کرد: خدمت به این محرومان که جزیی از جامعه هستند، نوعی وظیفه است. در اردوهای جهادی، در کنار خدمت به محرومان، مشکلات روستاها لمس می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، رهبر در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان حاضر در این اردوها گفت: امیدواریم اردوهای جهادی به یک جریان دائمی و ریشه‌ای تبدیل شود و هرسال با شکوه بیش تری نسبت به سال قبل برگزار شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.