صفحه اصلی / سرخط خبرها / ثبت نام طرح ‘تابستانه کتاب ۹۷’ از فردا آغاز می شود
ثبت نام طرح ‘تابستانه کتاب ۹۷’ از فردا آغاز می شود

ثبت نام طرح ‘تابستانه کتاب ۹۷’ از فردا آغاز می شود

ثبت نام کتابفروشی‌ها در طرح 'تابستانه کتاب 97' از فردا یکشنبه (21 مردادماه) در سراسر کشور آغاز می‌شود.

 

کتابفروشی‌های سراسر کشور می‌توانند از یکشنبه (۲۱ مردادماه) تا شنبه ۲۷ مردادماه با مراجعه به سایت www.ketab.ir نسبت به ثبت نام در طرح تابستانه کتاب ۹۷ اقدام کنند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، نهمین دوره طرح‌های حمایتی از کتابفروشی‌ها با عنوان (تابستانه کتاب۹۷) از سه‌شنبه ۳۰ مرداد ماه در کتابفروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور آغاز و در تهران به مدت ۷ روز و در سایر شهرها و شهرستان­‌ها به مدت ۱۰ روز کتاب‌های تالیفی با کمک هزینه خرید ۲۵ درصد و کتاب‌های ترجمه با کمک هزینه خرید ۱۵ درصد عرضه می‌شود.
حداکثر یارانه اختصاصی به هر کتابفروشی، میزان و درصد مشارکت کتابفروشی­‌ها در تخصیص یارانه بر اساس اعتبار کلی طرح تعیین و قبل از شروع طرح اعلام خواهد شد.
در این طرح سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ریال (صد هزار تومان) است و مدت زمان تسویه حساب طرح با کتابفروشی‌ها، حداقل ۶ ماه خواهد بود.
کتابفروشی‌های عضو طرح عیدانه کتاب ۱۳۹۷، جهت تایید شرکت در طرح تابستانه نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.
با توجه به محدود بودن بودجه طرح تابستانه کتاب، سقف یارانه پس از تعیین و اختصاص افزایش نخواهد یافت. کتابفروشانی که تمایل دارند پس از پایان اعتبار به صورت مشارکتی و با پرداخت ۵۰ درصد یارانه، فروش را ادامه دهند آمادگی خود را اعلام کنند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.