صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / تئاتر خراسان‌شمالی در مسیر کاهش وابستگی به کمک‌های دولتی
تئاتر خراسان‌شمالی در مسیر کاهش وابستگی به کمک‌های دولتی

تئاتر خراسان‌شمالی در مسیر کاهش وابستگی به کمک‌های دولتی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی با اشاره به این‌که خراسان‌شمالی تنها بجنورد نیست، گفت: جهت‌گیری این است که منابع مالی و امکانات و رویدادها را در همه شهرستان‌ها به کار بگیریم.

تئاتر دانشگاهی

به گزارش کسب و کار نیوز، «حسین فرخنده» در آئین اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی خراسان‌شمالی در شیروان ابراز خرسندی کرد و گفت: امید می‌رود با برگزاری جشنواره‌های استانی در شهرستان‌ها شاهد پویایی هر چه بیشتر فعالیت‌های فرهنگی وهنری مشارکت بیشتر دستگاه‌ها در شهرستان‌ها را در فعالیت‌های فرهنگی و هنری باشیم. 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر استان در شهرستان شیروان تصریح کرد: امروز علاوه‌بر این‌که می‌توانیم بگوئیم تئاتر تنها در بجنورد متمرکز نیست نشانه‌های خوب دیگری از جمله فروش ۱۰۰میلیون تومانی بلیت تئاتر در سال گذشته مواجه هستیم که نشان‌دهنده آن است که با تئاتر در مسیر عدم اتکا به کمک‌های دولتی می‌تواند به پیش برود.

فرخنده، برگزاری رخدادهای هنری در شهرستان‌ها را مهم اما تدوام آن را مهم‌تر برشمرد و افزود: تداوم و شکوفایی هنر مستلزم تعامل بین  فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی، مسئولان انجمن‌ها، هنرمندان و از همه مهم‌تر حمایت مردم است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان‌شمالی با اشاره به راه اندازی پلاتو در مجتمع فرهنگی هنری شهید امانی شیروان همزمان با این جشنواره افزود: مجتمع های فرهنگی، نگارخانه ها و آمفی تئاتر ها به رونق فعالیت های هنری کمک می کنند که در همین راستا  نیازمند مساعدت هر چه بیشتر فرمانداری شهرستان برای تخصیص اعتبارات هستیم.

سیزدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی با حضور شش گروه نمایشی به میزبانی شهرستان شیروان برگزار و شامگاه ١٩ مرداد با معرفی نفرات برتر در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرستان شیروان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.