صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / یعقوبی نخستین برنز تکواندوی ایران را قطعی کرد/ مردانی و احمدی حذف شدند

گرندپری تکواندو ۲۰۱۸ - مسکو

یعقوبی نخستین برنز تکواندوی ایران را قطعی کرد/ مردانی و احمدی حذف شدند

ابوالفضل یعقوبی نخستین مدال برنز تیم ملی تکواندوی ایران در گرندپری ۲۰۱۸ مسکو را قطعی کرد اما مردانی و احمدی حذف شدند.

ابوالفضل یعقوبی

به گزارش کسب و کار نیوز، از صبح امروز (جمعه) ۱۹ مرداد ماه ۱۳۹۷ نخستین روز از دومین مرحله رقابتهای گرندپری تکواندو در سال ۲۰۱۰ به میزبانی شهر “مسکو” در کشور روسیه آغاز شد که سه نماینده ایران به روی شیاپچانگ رفتند که تا کنون، مردانی و احمدی از دور مسابقات کنار رفته‌اند و یعقوبی مدال برنز خود را قطعی کرد.

به این ترتیب از صبح امروز (جمعه) ابتدا سروش احمدی تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم ایران، در نخستین گام با حساب ۱۷ بر ۱۵ “کنستانتینوس چمالیدیس” یونانی را شکست داد و سپس، اما او در دومین مبارزه خود مقابل “الکسی دنیسنکو” تکواندوکار نام آشنای کشور میزبان (روسیه) ۱۴ بر ۱۶ شکست خورده و از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین ابوالفضل یعقوبی دیگر نماینده ایران در وزن ۶۸- کیلوگرم، در نخستین گام ۱۴ بر ۱۳ “ولادیمیر دالاکلیو” از بلغارستان را شکست داد و راهی مرحله بعد شد. او در مبارزه یک هشتم نهایی ۲۱ بر ۴ “لور برسیک” از کرواسی را شکست داد تا مدال برنز خود را قطعی کند.

اما در ادامه سجاد مردانی نماینده سنگین وزن ایران در ۸۰+ کیلوگرم بود که در نخستین مبارزه خود، با حساب ۱۸ بر ۹ نتیجه را به “اولنگ کوزنتکوف” دیگر هوگوپوش کشور میزبان واگذار کرده و از گردونه رقابتها حذف شد.

هدایت تیم ملی ایران را فریبرز عسکری به عنوان سرمربی در اختیار دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.