صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / پورموسوی: داربی فقط گل کم داشت

پورموسوی: داربی فقط گل کم داشت

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید مصاف تیمش برابر نفت مسجد سلیمان جذاب بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: هرچند این دیدار گلی در برنداشت ولی هر دو تیم فوتبال خوب خوزستانی را به نمایش گذاشتند. همچنین به هواداران دو تیم تبریک می‌گویم که بدون حاشیه تیم‌های خود را تشویق کردند.

وی بیان کرد: فکر می‌کنم این بازی تنها گل کم داشت. این تساوی در ادامه به درد هیچ کدام از این دو تیم نمی‌خورد ولی نفت و فولاد در این بازی رو به جلو کار کردند. با توجه به شکستی که هفته گذشته برابر پرسپولیس داشتیم، جمع و جور کردن تیم از نظر روحی روانی خیلی سخت بود اما امروز بازیکنانم با تلاشی که داشتند، موقعیت هایی ایجاد کردند که این امید را به ما می‌دهد که تیم هفته به هفته بهتر خواهد شد و می‌توانیم به آن چه مدنظر مدیریت باشگاه و هواداران است، یعنی خود را به عنوان یک تیم قوی در لیگ نشان دهیم، برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به بازی‌هایی که از فولاد دیده شده به نظر نمی‌آید این تیم امسال مدعی باشد، گفت: ما هفته گذشته نسبت به این بازی چهار تغییر اجباری داشتیم و سخت بود و سه بازیکن ما برای اولین بار در لیگ بازی کردند. تیم ما هفته به هفته باید بهتر شود ولی نسبت به بازی قبل، امروز تیم‌مان کامل تر بازی کرد و امیدوارم در آینده نیز تیم بهتر از این شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که نسبت به بازی با پرسپولیس، امروز فولاد بهتر کار کرد، عنوان کرد: بعد از آن شکست سه بر صفر برای برگرداندن تیم به حالت قبلی، کادر فنی و خود بازیکنان بسیار زحمت کشیدند تا بتوانیم امروز یک بازی رو به جلو را ارئه دهیم. یک سری نواقص داریم که تلاش می کنیم برطرف شوند. ما تغییرات بسیاری در بخش جلویی تیم داشته ایم و بر این اساس نیاز به زمان داریم، این ها توجیه نیست و اگر بخواهیم جزو مدعیان باشیم باید هفته به هفته بهتر بازی کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.