صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / کارت سوخت خودروهای متخلف ابطال می گرد
کارت سوخت خودروهای متخلف ابطال می گرد

کارت سوخت خودروهای متخلف ابطال می گرد

زاهدان- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان در گردهمایی جایگاهداران ناحیه مرکزی که امروز (۱۶/ مرداد/۹۷) در سالن جلسات منطقه برگزار شد گفت : کارت سوخت خودروهای متخلف ابطال می گردد.

به گزارش کسب و کار نیوز ، کورش بالادست با اعلام این مطلب اظهار داشت : سوختگیری خودرو با کارت سوخت سایر خودروها تخلف محسوب می شود و در صورت مشاهده سوختگیری در جایگاه های منطقه ، علاوه بر جریمه نقدی مالکین خودروها ، کارت هوشمند سوخت خودروهای متخلف ابطال می گردد
وی خاطر نشان کرد : ورود کارت های مهاجر و سوختگیری غیر مجاز در جایگاه های سوخت استان ، مشکلاتی از جمله شلوغی جایگاه ها و افزایش مصرف سوخت را در پی داشته از این رو طبق مصوبه استانی ، استفاده غیر مجاز از کارت سوخت تخلف محسوب می گردد و با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد شد.
مدیر منطقه زاهدان افزود : تیم های نظارتی در استان تشکیل گردیده و فعالیت جایگاه های عرضه سوخت مورد بررسی می باشد ، همچنین جایگاهداران براساس مهلت تعیین شده موظف به نصب دوربین هایی با قابلیت آی پی و نظارت مستقیم بر فعالیت جایگاه های تحت مدیریت خود می باشند.
نجاری معاون فرماندار زاهدان نیز با اشاره به اینکه جایگاه های سوخت آبروی شهر محسوب شده و موضوع سوخت از اهمیت زیادی برخوردار است، خواهان همکاری بیشتر جایگاهداران و ارائه خدمات مطلوب به مردم شد.
به گزارش روابط عمومی منطقه زاهدان : این جلسه با حضور مدیر و معاون بازرگانی منطقه زاهدان ، معاون فرماندار و نمایندگانی از تعزیرات حکومتی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جایگاهداران زاهدان برگزار شد.
در بخشی از این جلسه، برخی از مشکلات جایگاه های منطقه از سوی جایگاهداران مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت. همچنین در این جلسه تاج محمد خزایی به عنوان سرپرست جدید ناحیه مرکزی معرفی شد.

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.