صفحه اصلی / فرهنگی / موسیقی / مسئولان به توسعه موسیقی توجه کنند
مسئولان به توسعه موسیقی توجه کنند

یک موسیقیدان:

مسئولان به توسعه موسیقی توجه کنند

امیراشرف آریانپور موسیقیدان و پژوهشگر موسیقی همزمان با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در منزلش با اشاره به دغدغه های خود گفت:

به گزارش کسب و کار نیوز، سید مجتبی حسینی و محمد الله یاری فومنی، مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری با حضور در منزل امیر اشرف آریانپور با این موسیقیدان و پژوهشگر و نویسنده موسیقی دیدار و گفت و گو کردند.
آریانپور که از دانش آموختگان قدیمی هنرستان موسیقی است، در این دیدار با بیان خاطرات و تجربه های خود در موسیقی گفت: من عاشق ایرانم و دوست دارم، کشورم پیشرفت کند.هنرمندان و اهالی موسیقی برای جامعه و کشور خود فعالیت می کنند و ضرورت دارد که موسیقی مورد توجه قرار گیرد.
آریانپور همچنین بر تقویت و توسعه برنامه های هنری و موسیقی تاکید کرد و گفت: توسعه برنامه های هنری و موسیقی برای جامعه و جوانان موثر است.
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار گفت: امیر اشرف آریانپور از سرمایه های فرهنگی، هنری کشور است که آثار و نوشته های ارزشمندی در زمینه موسیقی دارد.
سیدمجتبی حسینی افزود: آریانپور و هنرمندانی که جایگاه مهم و تاثیرگذاری در هنر دارند و از هنرستان آمده اند، نقش و تاثیر هنرستان ها را در هنر ایران در چند دهه گذشته نشان می دهد.
فراهنگ *۹۰۱۲* ۳۰۶۳

همچنین مطالعه کنید:

محمدرضا شجریان با نوای «ربنا» به خاک سپرده شد

به گزارش کسب و کار نیوز،مراسم تدفین پیکر استاد محمدرضا شجریان صبح امروز در محدوده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.