صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / سه هوگوپوش ایران رقبای خود را شناختند
سه هوگوپوش ایران رقبای خود را شناختند

سه هوگوپوش ایران رقبای خود را شناختند

سجاد مردانی، محمد احمدی و ابوالفضل یعقوبی رقبای خود در روز نخست مسابقات گرندپری روسیه را شناختند.

سجاد مردانی

به گزارش کسب و کار نیوز، از صبح فردا (جمعه) ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ دومین مرحله مسابقات گرندپری تکواندو در سال ۲۰۱۸ با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۵۸ کشور به میزبانی شهر “مسکو” در روسیه آغاز می‌شود که سه تکواندوکار ایران در پایان مراسم قرعه کشی این مسابقات، رقبای خود در رو نخست(جمعه) را شناختند.

فردا (جمعه) و در روز نخست مسابقات سه تکواندوکار ایران به مصاف رقبا می‌روند که طبق برنامه رقابت‌ها، ابوالفضل یعقوبی و سروش احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم به عنوان نخستین نمایندگان ایران روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

طبق قرعه کشی و وزن کشی انجام شده، یعقوبی، احمدی و مردانی رقبای خود را به ترتیب زیر شناختند:

ابتدا ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان پس از یک‌دور استراحت، به مصاف برنده مبارزه بلغارستان و هلند می‌رود.

در ادامه، سروش احمدی نماینده دیگر ایران در وزن ۶۸- کیلوگرم در گام نخست با “کنستانتینوس چمالیدیس” رو به رو می‌شود که در صورت پیروزی، به مصاف “الکسی دنسینکو” از کشور میزبان(روسیه) برود.

اما سجاد مردانی ملی پوش سنگین وزن ایران نیز پس از یک دور استراحت، در نخستین مبارزه خود برنده دیدار فرانسه و روسیه را در پیش دارد.

هدایت تیم ملی تکواندوی ایران در این مسابقات را فریبرز عسکری به عنوان سرمربی در اختیار دارد. این رقابت ها G۴ است که در پایان به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز المپیکی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.