صفحه اصلی / اصناف / برندها / سرمایه گذاری عظیم سامسونگ در بخش های مختلف
سرمایه گذاری عظیم سامسونگ در بخش های مختلف

سرمایه گذاری عظیم سامسونگ در بخش های مختلف

این کمپانی تصمیم دارد تا حدود ۱۰۰۰ محقق در زمینه هوش مصنوعی را استخدام کند.

سامسونگ تصمیم دارد که مبلغی حدود ۲۰ میلیارد دلار در زمینه تکنولوژی های پیشگام مانند هوش مصنوعی در سه سال آینده سرمایه گذاری کند.این سرمایه گذاری بخش از پروژه ۱۶۱ میلیارد دلاری سامسونگ می باشد که قرار است در بخش های مختلف و استراتژیک سرمایه گذاری شود.

این ۲۰ میلیارد دلار قرار است که بر روی تکنولوژی های جدید سرمایه گذاری شود تا در آینده این قطعات و وسایل در ماشین های نسل جدید ، صنعت داروسازی و دیگر بخش ها مانند هوش مصنوعی یا بستر ۵G استفاده شود.سامسونگ اعلام کرده که با این سرمایه گذاری حدود ۴۰ هزار فرصت شغلی در سه سال آینده پدید خواهد آمد و ۱ هزار از این فرصت ها قرار است که به محققین هوش مصنوعی در سرتاسر جهان تعلق داشته باشد.

این اعلان بعد از گزارش های مالی سامسونگ منتشر شد که می تواند رابطه مستقیمی با درآمد های این شرکت داشته باشد.این شرکت در ارزیابی مالی اخیر خود یک پیشرفت ضعیف داشته است که در نوع خود بی سابقه بوده است.این کمپانی اظهار داشته است که این موضوع رابطه مستقیمی با میانگین فروش تلفن های همراه در جهان دارد.برای مثال می توان به فروش گلکسی S9 اشاره کرد که برخلاف تصورات فعلا فروش آهسته ای در بازار جهان داشته است.

توضیحاتی در مورد شرکت سامسونگ

پس از درگذشت لی بیونگ-چول در سال ۱۹۸۷ سامسونگ به چهار گروه مستقل تقسیم شد: گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول. از دهه ۱۹۹۰ سامسونگ فعالیت‌های خود را جهانی کرد که تمرکز اصلی آن را صنایع الکترونیک، گوشی تلفن همراه و نیم‌رساناها تشکیل می‌دادند.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر سامسونگ، در سئول قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود. در سپتامبر ۲۰۱۵ نیز، دفتر شبیه به مکعب روبیک سامسونگ در دره سیلیکون ساخته شد. این اقامتگاه ۳۰۰ میلیون دلاری سامسونگ به قدرت این کمپانی در دره سیلیکون افزوده ‌است. این دفتر حدوداً ۱۰۲ هزار متر مربع مساحت دارد و در سن خوزه، کالیفرنیا قرار گرفته است.این شرکت قصد دارد تا بیش از ۲۰۰۰ کارمند را در خود جای دهد. این سازه عظیم، خانه‌ای برای تیم تحقیق و توسعه (R&D) سامسونگ و همچنین واحد فروش و بازاریابی محلی آن خواهد شد. شمار کارکنان این گروه در سال ۲۰۱۴ نزدیک به ۴۸۹٬۰۰۰ نفر اعلام شد.

چشم‌انداز ترسیم شده برای آینده شرکت عبارت است از: تبدیل شدن به رهبر بازار دیجیتال جهان. شعار سامسونگ برای تحقق این چشم‌انداز، «شرکت دیجیتال» بودن است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.