چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / رونمایی از دو سامانه جامع«فن یوز» و «مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی»

سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال خبر داد

رونمایی از دو سامانه جامع«فن یوز» و «مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی»

سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال از دو سامانه جدید خود با کارکردهایی در حوزه محصولات فناورانه و کارآفرینی رونمایی کرد.

مسئولان سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان عصر روز سه شنبه همزمان با سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی، از «سامانه تجاری سازی و تبادل فناوری (فن یوز)» و «سامانه مرجع مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی» رونمایی کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، به گفته محمد صادق بیجندی، رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال، «سامانه تجاری سازی تبادل فناوری (فن یوز) »می تواند مورد استفاده تمام کسانی که به محصولات فناورانه نیاز دارند و یا سرمایه ای دارند که می خواهند در مسیر فناوری از آن استفاده کنند، قرار بگیرد.

همچنین علاقه مندان به رویدادهای کارآفرینی و استارتاپی می توانند اخبار، رویدادها و تحولات در عرصه اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی کشور را در سامانه «مرجع مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی» دنبال کنند.

در بخش دیگری از این برنامه، از روسای پیشین این سازمان از جمله علیرضا غلامی، مرتضی پرهیزکار، علی احمدی و محمدرضا پورعابدی و همچنین کارکنان نمونه سازمان سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال تقدیر و تشکر شد.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.