صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مدیرعامل سیاه‌جامگان: جوانان خراسانی به تیم ما بیایند/ اگر لیگ برتری نشدیم، تعجب نکنید
مدیرعامل سیاه‌جامگان: جوانان خراسانی به تیم ما بیایند/ اگر لیگ برتری نشدیم، تعجب نکنید

مدیرعامل سیاه‌جامگان: جوانان خراسانی به تیم ما بیایند/ اگر لیگ برتری نشدیم، تعجب نکنید

سید هاشم حسینی می‌گوید تیمش به دنبال خرید بازیکن لیگ برتری نیست و اولویتش جذب بازیکنان بومی است.

دیدار تیم‌های فوتبال سیاهجامگان و سپاهان در مشهد

سید هاشم حسینی مدیر عامل تیم سیاه‌جامگان مشهد در گفتگو با ایسنا، درباره شرایط این تیم بعد از سقوط و موافقت با حضور در لیگ یک گفت: بعد از اینکه تیم سیاه‌جامگان از لیگ برتر سقوط کرد، شرایط بحرانی برای این باشگاه به وجود آمد. شرایط اقتصادی هم طوری بود که به علت بدهی‌ها تصمیم بر این شد که سیاه جامگان در لیگ یک حضور نداشته باشد. ما هم در این وضعیت دوست نداشتیم امتیاز باشگاه به جای دیگری منتقل شود و به هر ترتیبی  که بود و با کمک و پیگیری‌هایی که انجام شد، توانستیم شرایط را برای حضور در لیگ یک مهیا کنیم. فعلا در حال حاضر محوریت کار ما بر گرفتن بازیکن بومی است و من از تمام بازیکنان خراسانی و جوانی که در لیگ های مختلف  فعالیت می‌کنند، دعوت می‌کنم تا به باشگاه بپیوندند. البته فعلا ما توان گرفتن بازیکن لیگ برتری را نداریم و با آن‌ها مذاکره نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر با یک سری از بازیکنان قرارداد بستیم و آن‌ها را به تیم ملحق کردیم. برخی از بازیکنان قدیمی تیم هنوز در باشگاه حضور دارند و برای فصل آینده اعلام آمادگی کرده‌اند. بازیکنان ما در این مدت به صورت جداگانه تمرینات خود را پیگیری می‌کردند. از فدراسیون هم تقاضا کردیم دو روز بازی اول ما را در لیگ به عقب بیندازند تا ما آمادگی لازم را به دست آوریم. البته بازی اول ما هم با نفت تهران است که شرایطش در حال حاضر مشخص نیست.

او در مورد علی حنطه سرمربی جدید تیم سیاه جامگان اظهار کرد: آقای حنطه در کنار ما هستند. ما با ایشان در مورد قراردادی سه ساله مذاکره کردیم و به او گفتیم تا ایشان هم روی بازیکنان بومی تمرکز کنند. ما با توجه به صحبت‌هایی که داشتیم قرار شده که نگاه ما نیم فصلی باشد و هر نیم فصل به نیم فصل عملکرد را مورد بازبینی قرار دهیم. این مسئله برای من هم قابل صدق است.

حسینی درباره صعود به لیگ برتر گفت: تمام تلاش ما این است تا بتوانیم در رده های بالا حضور داشته باشیم اما اگر سیاه جامگان این فصل یا فصل بعد صعود نکرد، نباید تعجب کنیم. چرا که ما به دنبال تکمیل زیرساخت‌های خود هستیم و می‌خواهیم طوری شود که اگر به لیگ‌ برتر صعود کردیم، دیگر سقوط نکنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پرسپولیس به تیم رونالدو خورد، سپاهان به یاران بنزما/ همگروهی نساجی با هم‌تیمی‌های نیمار

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.