صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / مدیرعامل ایرنا از ایسنا و مهر و روزنامه اطلاعات دیدن کرد
مدیرعامل ایرنا از ایسنا و مهر و روزنامه اطلاعات دیدن کرد

به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل ایرنا از ایسنا و مهر و روزنامه اطلاعات دیدن کرد

مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاریهای دانشجویان ایران (ایسنا) و مهر و روزنامه اطلاعات دیدن و با مدیران و خبرنگاران آنها گفت وگو کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، «سیدضیاء هاشمی» صبح امروز چهارشنبه در آستانه روز خبرنگار ابتدا به خبرگزاری ایسنا رفت تا روز خبرنگار را به «علی متقیان» مدیرعامل این خبرگزاری و همکارانش تبریک بگوید.
او در جریان این دیدار، به بحث و تبادل نظر در باره مسائل مربوط به حرفه اطلاع رسانی و تقویت همکاری میان خبرگزاریها پرداخت و سپس، با حضور در بخش نوپای معاونت چندرسانه ای، با همکاران و فعالان این بخش گفت وگو کرد.
مدیرعامل ایرنا همچنین با «علی عسگری» مدیرعامل خبرگزاری مهر در محل دفتر او حضور یافت و روز خبرنگار را به کارکنان این خبرگزاری تبریک گفت.
هاشمی عصر دیروز نیز در آستانه روز خبرنگار با حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمود دعایی» مدیرمسئول روزنامه اطلاعات دیدار و به مدت دو ساعت از بخشهای مختلف آن دیدن کرد.
دعایی در جریان این دیدار، از روند اطلاع رسانی خبرگزاری جمهوری اسلامی ابراز خرسندی کرد و گفت: در شرایطی که ایرنا در دوره ای به دلایلی افت کرده بود اما اکنون شاهد افزایش اعتبار این رسانه هستیم.
هاشمی همچنین با خبرنگاران و کارکنان بخشهای مختلف روزنامه اطلاعات دیدار کرد و روز خبرنگار را به کارکنان قدیمی ترین روزنامه در حال انتشار کشور تبریک گفت.
روزنامه اطلاعات از ۱۹ تیر ۱۳۰۵ تاکنون بطور بی وقفه چاپ می شود.
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) نیز ۲۰ مرداد ۱۳۱۳ با عنوان «آژانس خبری پارس» فعالیت خود را آغاز کرد و با ۸۴ سال سابقه فعالیت، قدیمی ترین خبرگزاری ایران به شمار می رود.
۱۷ مرداد در تقویم ایران اسلامی به مناسبت شهادت شهید «محمود صارمی» خبرنگار ایرنا در مزارشریف افغانستان در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ به عنوان «روز خبرنگار» نام گرفته است.
فراهنگ ** ۱۵۵۱ **

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.