صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / ترکان: کریمی بیشترین شانس را برای کسب طلا دارد/ آزادکاران به‌خاطر مردم از جان مایه می‌گذارند

ترکان: کریمی بیشترین شانس را برای کسب طلا دارد/ آزادکاران به‌خاطر مردم از جان مایه می‌گذارند

مدیر تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران تاکید کرد: علیرضا کریمی با ویژگی‌هایی که دارد، بیشترین شانس را در میان کشتی‌گیران داخلی برای کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی داراست.

مجید ترکان

مجید ترکان در گفت‌وگو با ایسنا، با تبریک روز “خبرنگار” به اهالی رسانه به خاطر زحمات و تلاش‌های‌شان، اظهار کرد: خوشبختانه آزادکاران تیم‌ ‌ملی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و همگی با انگیزه بالا به دنبال کسب بهترین نتیجه‌ در بازی‌های آسیایی جاکارتا هستند. اهالی رسانه همواره پشتیبان ورزش ملی کشور بودند و امیدوارم باز هم یار ما باشند تا کشتی‌گیرانمان بتوانند باعث خوشحالی مردم شوند. از مسئولان هم این انتظار را داریم در این روزهای باقی‌ مانده تا این رویداد بزرگ از کشتی‌گیران حمایت کنند و به آنها انگیزه بدهند.

 وی درباره انتخاب رضا اطری به عنوان آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: ما با این هدف نام رضازاده که یکی از کشتی‌گیران جوان و آینده دار کشورمان است را در کنار نام رضا اطری قرار دادیم تا به او این هشدار را بدهیم که اگر کم کاری کند، بازی‌های آسیایی را از دست خواهد داد اما در نهایت با تلاش هایی که اطری از خود نشان داد، وی را به عنوان نماینده این وزن در بازی‌های آسیایی انتخاب کردیم که امیدوارم بتواند در این رقابت ها جواب اعتماد کادر فنی را به خوبی بدهد.

وی درباره انتخاب علیرضا کریمی به عنوان وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در بازی‌های آسیایی، گفت‌: بر اساس عملکرد کشتی‌گیران در تورنمنت‌های خارجی و قابلیت‌های آنها و همچنین بررسی ‌دقیق رقبای کشتی‌گیرانمان در بازی‌های آسیایی نسبت به انتخاب ترکیب تیم‌ ‌ملی و از جمله علیرضا کریمی اقدام کردیم. هدف ما از انتخاب کریمی با توجه به دلایل فوق این است که وی در میان آزادکاران ایرانی این وزن بیشترین شانس را برای کسب مدال طلا دارند.  ضمن این که دیگر ۹۷  کیلوگرم‌های ایران همانند رضا یزدانی، گودرزی، گلیج و نجاتیان به تورنمنت خارجی اعزام می‌شوند تا در نهایت بهترین گزینه برای مسابقات جهانی انتخاب شود. نگاه ما برای انتخاب کریمی رسیدن به مدال طلای بازی‌های آسیایی است و امیدوارم او بتواند بهترین نتیجه‌ ممکن را بگیرد.

ترکان در پاسخ به این سوال که آیا کریمی پس از این بازی‌ها به وزن ۹۲ کیلوگرم باز خواهد گشت یا خیر؟ گفت‌: این تصمیم منوط به نحوه نتیجه‌گیری کریمی در بازی‌های آسیایی خواهد بود تا تصمیم نهایی را بگیریم.

تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد ایران درباره پیش‌بینی خود از نتایج آزادکاران ایران در بازی‌های آسیایی، گفت‌: همواره این نگاه به کشتی وجود داشته دارد که بیشترین مدال طلا را در بازی‌های آسیایی و  المپیک به دست بیاورند، اما کشتی ورزش بی رکوردی است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که حتما چه مقدار مدال کسب می‌کنیم. همه کشتی‌گیران ما با انگیزه بالا عازم این مسابقات می‌شوند و به خاطر شاد کردن مردم حاضرند از جان مایه بگذارند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. امیدوارم با دعای خیر مردم کشتی‌گیران مان با دست پر باز گردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.