صفحه اصلی / اصناف / اصناف / آهن ۶۰ درصد گران شد
آهن ۶۰ درصد گران شد

آهن ۶۰ درصد گران شد

رئیس اتحادیه آهن‌فروشان با اعلام اینکه در حال حاضر قیمت آهن ۶۰ تا ۷۰ درصد نسبت به قیمت واقعی آن رشد پیدا کرده است، گفت: کارخانجات باید برای مدیریت قیمت‌ها افزایش عرضه را انجام دهند.

محمد آزاد با اشاره به اینکه تجمع چند روز گذشته عده‌ای در بازار شاد آباد از طرف آهن‌فروشان نبوده است، اظهار داشت: عده ای از ابزارفروشان در بازار آهن نسبت به عملکرد شهرداری در وضعیت مالکیت مغازه‌های خود مشکل داشتند و ترجیح دادند مغازه‌های خود را دو روز تعطیل کنند که این موضوع هیچ ربطی به آهن‌فروشان ندارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، وی با تأکید براینکه در حال حاضر بازار آهن به عملکرد خود می‌پردازد و هیچ مغازه‌ای تعطیل نیست، افزود: متأسفانه کاهش عرضه و قیمت‌های بالای شمش در بورس باعث شده تا قیمت آهن از رقم واقعی خود به هر کیلو ۴ هزار و ۷۰۰ تا ۵ هزار تومان برسد.

رئیس اتحادیه آهن‌فروشان با اعلام اینکه در حال حاضر قیمت آهن ۶۰ تا ۷۰ درصد نسبت به قیمت واقعی آن رشد پیدا کرده است، افزود: به نظر می‌رسد کارخانجات باید برای مدیریت قیمت‌ها افزایش عرضه را انجام دهند تا بازار شاهد رشد بالای قیمت در آهن و میلگرد نباشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.