صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / پیام تبریک فرمانده ناجا به ایسنا
پیام تبریک فرمانده ناجا به ایسنا

پیام تبریک فرمانده ناجا به ایسنا

سخنگو و معاون اجتماعی نیروی انتظامی امروز در بازدید خود از ایسنا به مناسبت روز خبرنگار، لوح تبریک و تقدیری از سوی سردارحسین اشتری فرمانده ناجا را به مدیرعامل ایسنا اهدا کرد.

بازدید سردار احمد نوریان، معاون اجتماعی ناجا از ایسنا

به گزارش کسب و کار نیوز آمده است:

« در عصر و زمانه‌ای که رشد و توسعه روزافزون فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی و ظهور رسانه‌های نوین فرامکانی و فرازمانی، مرزهای جغرافیایی کشورها را در نور دیده است و به اعتقاد صاحب نظران و نظریه پردازان ارتباطی، جهان را به آکواریوم شیشه‌ای و دهکده جهانی تبدیل کرده است، نقش رسانه‌های متعهد، صادق و امانت‌دار داخلی در اطلاع رسانی بهنگام و اثربخش و مقابله با جوسازی‌ها، شایعه پراکنی‌ها، هیاهوآفرینی‌ها و فشارهای مخرب دشمنان و حفظ وفاق، انسجام و آرامش عمومی، بیش از هر زمان احساس می‌شود.

خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان وجدان بیدار جامعه، با ذوق و استعداد خدادادی و احساس مسئولیت اجتماعی در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی، تنویر افکار همچون «دیده بان صادق» به رسالت و وظیفه خود عمل کرده و از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

به اعتقاد پلیس خدمتگزار، یک راسنه انقلابی، صادق و امانت‌دار، با استفاده از هنر اقناع سازی هوشمندانه و مدیریت مطلوب افکار عمومی، می‌تواند هزینه و پیامدهای متقابل رسانه‌ای و فرهنگی را برای ملت بزرگوار ایران عزیزمان کاهش دهد.

در خاتمه، به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز پاسداشت یاد و خاطره شهدای اهل قلم و تجلیل از زحمات بی شائبه اصحاب رسانه، بر خود فرض می‌دانم از مدیریت آن رسانه ساعی و متعهد و همکاران محترم، تشکر و قدردانی نمایم. امید است با تعامل، همفکری و همدلی فی مابین ناجا و رسانه تحت مدیریت جناب عالی به عنوان دو بال حافظ امنیت (عینی و ذهنی) شاهد رشد، شکوفایی و پیشرفت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و تامین آسایش و آرامش آحاد جامعه از نقطه صفر مرزی تا پایتخت ایران اسلامی باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار حسین اشتری”

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش ۹.۵ درصدی سرقت در تهران/ ورود ۵۰ موتور سنگین به ناوگان پلیس برای دستگیری سارقان

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.