صفحه اصلی / سرخط خبرها / همه باید به تقویت مجموعه مدیریت کشور کمک کنند

عضو حقوقدان شورای نگهبان:

همه باید به تقویت مجموعه مدیریت کشور کمک کنند

عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امورانتخابات شورای نگهبان با اشاره به توطئه های جدید دشمنان علیه ایران اسلامی و شرایط خاص کشور گفت: هیچ کس نباید از تضعیف مجموعه مدیریت کشور خوشحال شود بلکه همه باید به تقویت این مجموعه کمک کنند.

سیامک ره پیک روز سه شنبه در آیین معارفه رئیس جدید دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان البرز افزود: امروز مردم همچنان درمقابل هجمه های دشمنان ایستاده اند و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، وی بیان داشت: ایستادگی و مجاهدت مردم ، فرماندهی آگاه و بصیر ، ظرفیت های انسانی و مالی از عوامل پایداری نظام اسلامی است.
این عضو حقوقدان شورای نگهبان ادامه داد: همه مسئولان باید به ارکان پایداری و استقامت نظام اسلامی توجه لازم داشته باشند.
ره پیک گفت: امروز ارزش های انقلاب اسلامی با منافع برخی از دولت ها تعارض دارد و هجمه های بسیاری به نظام اسلامی شکل گرفته است.
عضو حقوقدان شورای نگهبان به موانع مختلف در مسیر نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: بخشی ازموانع که مقابل نظام اسلامی ایجاد می شود مربوط به محیط داخلی با تحریکات خارجی است.
وی ادامه داد: بخشی به برنامه ریزی و مدیریت ها برمی گردد که دراین زمینه با هوشیاری و سرعت عمل باید وارد صحنه شد.
ره پیک گفت: درطول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ، ایران با چالش های بسیاری از سوی شمنان مواجه شده است .
وی افزود: امروز جنگ نظامی یا شبه نظامی در مرزها نیست اما جنگ اقتصادی و روانی به شدت مورد توجه طرف مقابل است.
عضو حقوقدان شورای نگهبان یادآورشد: در شرایط کنونی باید متناسب با وضعیت کشور موضع خاص اتخاذ کرد و وقتی شرایط خوب درک شد باید متناسب با مقتضیات تصمیم گیری و برنامه ریزی کنیم .
ره پیک گفت: هرگونه اشتباه در تصمیم گیری برای دشمن فرصت است که باید دقت نظر کافی را دراین زمینه داشت.
وی افزود: اشتباه درتصمیم گیری باید به حداقل برسد چراکه تصمیم نادرست عواقب منفی درپی دارد.
این عضو حقوقدان شورای نگهبان بیان داشت: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی ایجاد شده و بنیان های انقلاب تا عمق استراتژیک در حوزه داخلی و منطقه ای دستاوردهای مهمی داشته است.
ره پیک گفت: نفوذ انقلاب بسیار بوده و درخارج از مرزها به عنوان مدافع حرم حرکت می کنیم و آحاد مردم علاقمند به ارزش های انقلاب و سربلندی کشور هستند.
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان یادآورشد: مردم جناحی نظر نمی دهند بلکه دلسوزانه همراه نظام اسلامی هستند و اگر اعتراضی داشتند عزت کشور را می خواهند که باید توجه کرد.
این مسئول اظهار کرد: مدیران و مسئولان باید به این نکته توجه کنند که منابع لازم را داریم و مردم همراه نظام اسلامی به رفع مشکلات کمک می کنند.
وی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان مسئولیت هایی دارد که تلاش کرده این وظایف را مطابق با قانون و آنچه درسیاست های نظام تعیین شده عمل کند.
ره پیک گفت: صیانت از رای مردم یکی از وظایف اصلی این شورا است که بی طرفی،رعایت انصاف و عمل به قانون را نیز باید به آن اضافه کرد.
وی ادامه داد: اکنون ۳۰۰هزار نفر در مجموعه نظارت شورای نگهبان درکل کشور فعالیت دارند که مجموعه ای مردمی و قابل اعتماد است.
دراین آیین از زحمات حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی قدردانی و سید رضا نوراللهی به عنوان رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات البرز معرفی شد.

همچنین مطالعه کنید:

تورم تولیدکننده بخش صنعت در خردادماه اعلام شد/ تورم سالانه تغییری نکرد

به گزارش کسب و کار نیوز، طبق اعلام مرکز آمار ایران، در خردادماه ۱۴۰۳، شاخص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.