صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / ملی‌پوش شمشیربازی: با مدال خوش رنگ از جاکارتا برمی‌گردم
ملی‌پوش شمشیربازی: با مدال خوش رنگ از جاکارتا برمی‌گردم

ملی‌پوش شمشیربازی: با مدال خوش رنگ از جاکارتا برمی‌گردم

ملی‌پوش تیم ملی شمشیربازی از آمادگی خوب و بالای خود در آستانه اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا می‌گوید.

مسابقات قهرمانی شمشیر بازی جوانان کشور - اراک

محمد رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تمرینات بسیار خوبی را در طی اردوهایی که تا کنون در مدت یکسال در آکادمی ملی المپیک داشتیم پشت سر گذاشتیم. برنامه ریزی به گونه‌ای است که تا زمان اعزام به جاکارتا این تمرینات ادامه پیدا کند تا میزان آمادگی بازیکنان افزایش یابد.

وی افزود: بخش عمده تمرینات شخصی من بیشتر بدنسازی بوده و حدود یک هفته است که تمرکز اصلی را بر روی تمرینات تکنیک‌ها و تاکتیک‌های شمشیربازی گذاشتیم. در کنار تمرینات سخت و فشرده‌ای که داریم به صورت منظم کادر فنی اقدام به برگزاری مسابقات درون اردویی می‌کنند تا نقاط ضعف وقوت تک تک بازیکنان مشخص شود و بتوانیم آنالیز بهتری نسبت به وضعیت خود داشته باشیم.

ملی پوش اصفهانی اسلحه اپه کشورمان در خصوص حریفان اصلی خود در این دوره از مسابقات گفت: در اسلحه اپه شمشیربازان کره جنوبی، ژاپن و قزاقستان رقبای اصلی هستند، حریف اصلی من که از کره جنوبی است دارنده مدال طلای قهرمانی جهان است و خوب این نشان می‌دهد که کار سختی پیش رو دارم البته با توجه به انگیزه بالایی که دارم و همچنین نوع تمرینات اگر تمرکز لازم را داشته باشیم می‌توانم از پیروزی‌های خوبی داشته باشم و به خوش رنگ‌ترین مدال دست پیدا کنم.

رضایی خاطرنشان کرد: سطح شمشیربازی ایران بسیار خوب شده است و با توجه به مسابقاتی که در طی این مدت شرکت داشتیم در هر دو بخش تیمی و انفرادی شانس مدال‌آوری داریم، تک تک بازیکنان برای رسیدن به مدال تلاش می‌کنند. امیدوارم من ودیگر شمشیربازان در کنار سایر ورزشکاران کاروان ایران بتوانیم نتایج خوبی به دست آوریم و بتوانم با خوشرنگ‌ترین مدال به اصفهان بازگردم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.