صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / طرح جدید سربازی ورزشکاران و چند پیشنهاد
طرح جدید سربازی ورزشکاران و چند پیشنهاد

طرح جدید سربازی ورزشکاران و چند پیشنهاد

اجرای طرح جدید سربازی ورزشکاران بستر مناسبی برای پیشرفت این سه رشته فراهم می‌کند. البته می‌شود چند پیشنهاد هم برای بهتر شدن این طرح ارائه داد.

جشن صود به جام جهانی روسیه در پایان بازی ایران و ازبکستان

به گزارش کسب و کار نیوز، با تمام این اوصاف، طرح جدید بازیکنان سرباز، سه سر سود است و به واسطه آن هم بازیکنان، هم فوتبال باشگاهی و هم فوتبال ملی بهره‌مند می‌شوند. طرحی که بستر لژیونر شدن هر چه بیشتر به بازیکنان ایرانی می‌دهد و دیگر لازم نیست بازیکنان در بهترین سال‌های فوتبالشان به جای بازی در اروپا، در تیم‌های نظامی بازی کنند. همچنین تیم‌های بازیکن‌ساز هم دیگر از این قضیه هراسان نیستند که مجبورند بازیکنی که سال‌ها برای آن تلاش کردند را به یک تیم نظامی بسپارند.

مدیرعامل پیشین ملوان درباره عملکرد بازیکنان سرباز در تیم‌های نظامی به نکته‌ای تکان‌دهنده هم اشاره می‌کند. رضاییان درباره عملکرد این بازیکنان توضیح داد: “بازیکنان سرباز در نیم‌فصل آخر حضورشان در تیم‌ نظامی، عملا بازیکن باشگاه نبودند. تیم‌های نظامی در نیم فصل چهارم حضور یک بازیکن سرباز به شدت از داشتن این بازیکن ضرر می‌دیدند. برای مثال بازیکن می‌دانست که فصل بعد قرار است به پرسپولیس بازگردد به همین خاطر نمی‌خواست مصدوم شود و فقط قصد داشت چند بازی باقی‌مانده را به هر شکلی شده، بگذراند. در نتیجه این بازیکن دیگر همان بازیکن سابق نبود.”

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پرسپولیس به تیم رونالدو خورد، سپاهان به یاران بنزما/ همگروهی نساجی با هم‌تیمی‌های نیمار

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.