صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / سپهوند: رئیس فدراسیون را منصوب کردند نه انتخاب، با مدرک ثابت می‌کنم!

پیشرفت "پیشکش" پسرفت نکنیم باید خوشحال باشیم!

سپهوند: رئیس فدراسیون را منصوب کردند نه انتخاب، با مدرک ثابت می‌کنم!

بوکسور سابق تیم ملی مدعی است که رئیس فدراسیون انتخاب نشده بلکه برخی او را انتصاب کرده‌اند!

مرتضی سپهوند

مرتضی سپهوند در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: هیأت بوکس لرستان به ثوری رأی نداد و حالا منحل کردن هیأت کمکی به ایشان نمی‌کند و فقط باعث پسرفت بیشتر این رشته در استان ما خواهد شد.

این مربی لرستانی اضافه کرد: بنده به همراه امید رشید و رضا مهدی‌پور مربیان تیم ملی جوانان بودیم که بعد از ۱۲ سال در آسیا طلا گرفتیم اما اسم من را برای پاداش نداده بود و گفت اسم مربی از ما نخواسته‌اند که بعد معلوم شد نام دو مربی دیگر را برای پاداش ارسال کرده‌اند. به آقای ثوری پیام دادم که همکاری کنید تا حقم را بگیرم اما در جواب پیامک بنده گفت «با ما صادق نبودی و انتقاد کرده‌ای» که این پیامک را دارم، به نظر شما چنین فردی با این تفکرات می‌تواند به بوکس ایران کمک کند؟!

سپهوند با بیان اینکه بوکس در زمان آقای ناطق نوری با آن همه چالش مواجه بود اما خودش مدیریت می‌کرد، افزود: آقای ثوری تاکنون چه تغییر مثبتی ایجاد کرده و مطمئن باشید وضع بوکس ایران بدتر می‌شود و بهتر نخواهد شد. ناطق نوری خودش خطای کمتری داشت اما اطرافیان او مشاوره خوب نمی‌دانند.

وی یادآور شد: کاروان بوکس چند کشور که زمانی قوانین این رشته را نمی‌دانستند برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا از ایران بیشتر است که همه باید از این وضعیت خجالت بکشیم و برای پیشرفت بوکس تلاش کنیم نه اینکه به دنبال انتقام باشیم که یک نفر به ما رأی نداده یا انتقاد کرده است.

مشتزن سابق تیم ملی تأکید کرد: هر کسی رئیس فدراسیون باشد و به کارش انتقاد داشته باشم این کار را بدون شک انجام خواهم داد. بنده به دنبال مربیگری در تیم‌های ملی نیستم، چون فقط زحمت دارد و کسی هم قدردان نیست و اگر بهترین پست فدراسیون را به بنده بدهند، پشیزی برایم ارزش ندارد و از این فدراسیون هر چقدر دور باشی بهتر است.

سپهوند در پایان مدعی شد: آقای ثوری برای فدراسیون انتخاب نشد بلکه منصوب شد و حاضرم با سند این موضوع را ثابت کنم. اتاق فکر رئیس فدراسیون برای وی دشمن‌تراشی و چهره‌اش را خراب می‌کنند و با این شرایط، پیشرفت بوکس پیشکش، پسرفت نکنیم خیلی هم باید خوشحال باشیم. آقای ثوری! این نیز بگذرد و باز ما می‌مانیم و جامعه بوکس٫

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.