صفحه اصلی / فرهنگی / موسیقی / خبرنگاران، آگاهی بخش جامعه هستند
خبرنگاران، آگاهی بخش جامعه هستند

علیزاده در گفت و گو با ایرنا:

خبرنگاران، آگاهی بخش جامعه هستند

استاد موسیقی و نوازنده پیشکسوت تار می گوید: خبرنگاران آگاهی بخش جامعه هستند و اگر آنها نبودند، صدایی به گوش مردم نمی رسید.

حسین علیزاده در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ایرنا افزود: امیدوارم شما خبرنگاران همواره در اهداف خود پایدار باشید، ما نیز همراه شما هستیم.
وی اظهار داشت: من دوست دارم روزی در ایران، خبرنگاران در حوزه کاری خود تخصص داشته باشند و با نگاه تخصصی در حوزه کاری خود بنویسند، به عنوان مثال اگر خبرنگاری در زمینه سینما می نویسد، سینما نیز بداند، نه فقط صرفا خبرنگار باشد.
استاد موسیقی اضافه کرد: خوب است که در مورد خبرنگار روز خاص در تقویم وجود دارد زیرا این حرفه، خاص است و طیف گسترده ای را شامل می شود.
وی یادآور شد: خبرنگاری شغل خطیری است، ممکن است در طول سال اتفاقات تلخی برای خبرنگاران بیفتد و آنها تا مرز جان پای این کار می روند.
علیزاده با بیان اینکه تنها تعداد معدودی از خبرنگاران به دنبال مسایل حاشیه ای هستند، ادامه داد: البته این فرهنگ منفی در میان خبرنگاران بسیار کم است به ویژه خبرنگاران جوانی که با انرژی این رشته را دنبال می کنند، حضورشان در این عرصه بسیار مثبت است.
نوازنده پیشکسوت حضور خبرنگاران را باعث ارتقا فرهنگی جامعه دانست و اظهار داشت: حضور تاثیرگذار خبرنگاران فقط به خبرگزاری ها و روزنامه ها محدود نیست بلکه آنها در فضای مجازی نیز حضور مثبتی دارند.
فراهنگ**۹۰۱۲ ** ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

محمدرضا شجریان با نوای «ربنا» به خاک سپرده شد

به گزارش کسب و کار نیوز،مراسم تدفین پیکر استاد محمدرضا شجریان صبح امروز در محدوده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.