صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / حمایت جدی وزارت ارتباطات از پروژه‌های فضایی/مشکلی برای تامین بودجه وجود ندارد
حمایت جدی وزارت ارتباطات از پروژه‌های فضایی/مشکلی برای تامین بودجه وجود ندارد

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات اعلام کرد

حمایت جدی وزارت ارتباطات از پروژه‌های فضایی/مشکلی برای تامین بودجه وجود ندارد

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام حمایت جدی وزارت ارتباطات از برنامه‌ها و پروژه‌های حوزه فضایی کشور گفت: از نظر اعتباری مشکلی برای تامین بودجه مورد نیاز پروژه های فضایی وجود ندارد و در تعامل با سازمان فضایی ایران و پژوهشگاه فضایی، از لحاظ برنامه ای دغدغه کمتری داریم.

پرتاب ماهواره ایرانی

به گزارش کسب و کار نیوز مهندس سیروس موثقی در جلسه بررسی برنامه‌های سال ۹۷ سازمان فضایی ایران ضمن اشاره به برنامه‌های فضایی کشورهای در حال توسعه افزود: برنامه‌های فضایی کشور باید دستاورد محور بوده و این دستاوردها باید منجر به توسعه و رونق اقتصادی بخش فضایی کشور شود.

مهندس موثقی ارتباط بین بخش فضایی کشور با مراکز علمی و صنعتی را یکی از الزامات این حوزه دانست و خاطر نشان کرد: برنامه‌های تدوین شده باید در راستای نیازهای واقعی جامعه و منطبق با توسعه اقتصادی کشور باشد تا خروجی آنها باعث ایجاد و رونق کسب و کار و بهبود شرایط اقتصادی کشور شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فضایی ایران، موثقی نهادسازی را یکی از شرایط لازم برای موفقیت اجرای برنامه‌ها دانست و بر لزوم تسریع در پیشرفت پروژه‌های حوزه فضایی تاکید کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.