صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / امروز رسانه بسیجی باید در جهت شور و نشاط انقلاب گام بردارد
امروز رسانه بسیجی باید در جهت شور و نشاط انقلاب گام بردارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

امروز رسانه بسیجی باید در جهت شور و نشاط انقلاب گام بردارد

شهرکرد-هومن نجاتی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به آزادی بیان در اطلاع رسانی گفت: مطبوعات آزاد و آزادی در اندیشه و قلم مایه رشد و شکوفایی جامعه است.

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام و المسلمین کریم سرافراز روز سه شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات همواره در نقد های خود با جانب انصاف را رعایت کنند و یک رسانه آگاه هم خوب را می بیند و هم بد را و به یک جمع بندی در انتشار مطالب می رسد.
حجت الاسلام سرافراز افزود: انتقاد باید در چهارچوب اصول انقلاب باشدو اصول انقلاب یعنی رهنمودهای حکیمانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، اصول انقلاب وصیت نامه الهی سیاسی امام خمینی(ره) است و اگر اصحاب رسانه خود را افسران جنگ نرم و یک خبرنگار بسیجی قلمداد می کنند باید همواره توجهتان به فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.
وی افزود: امروز بسیجی در همه عرصه ها در خدمت نظام و مقام معظم رهبری است و رسانه بسیجی هم باید در خدمت ترویج ارزش های اسلامی ،پاسداری و حفظ نظام اسلامی باشد.
سرافراز تاکید کرد: رسانه بسیجی باید تمام تلاشش معطوف به ترویج احکام نظام اسلامی باشد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان تصریح کرد: امروز رسانه بسیجی باید در جهت شور و نشاط انقلاب گام بردارد چراکه امروز تمام تلاش دشمن از بین بردن هویت نظام اسلامی و دور کردن جوانان از نظام و انقلاب است.
وی افزود: رسانه ها در نقد اشخاص و دستگاه های مختلف باید همواره انصاف را رعایت کنند و در حرف زدن، تصمیم گیری و قضاوت رعایت عدالت شود و انتقاد با نظر خیرخواهانه و نگاه اصلاحی صورت گیرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان گفت: در اطلاع رسانی صادقانه و شفاف رعایت تقوا که اولین و آخرین دستور دین است، رعایت عفاف و عفت در کلام و نوشتار و درک حقیقت از ارکان اطلاع رسانی صادقانه است.
حجت الاسلام سرافراز با اشاره به آزادی بیان در اطلاع رسانی گفت: مطبوعات آزاد و آزادی در اندیشه و قلم مایه رشد و شکوفایی جامعه است.
وی تاکید کرد: در اطلاع رسانی صادقانه و شفاف رعایت اخلاق و پرهیز از کارهای ضد ارزشی و خلاف قانون باید صورت گیرد و آن چیزی که در نظام جمهوری اسلامی بر مبنای ارزش است نباید خلاف این ارزش ها عمل کرد.
سرافراز افزود: امروز یکی از وظایف خبرنگاران و جامعه رسانه ای پرهیز از القاء یأس در بین جوانان، مردم و جامعه اسلامی است و به نقل از فرمایش مقام معظم رهبری:امروز وظیفه شما ایجاد نشاط در جامعه است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان تصریح کرد: طرح و تبادل آراء و افکار در جامعه عامل رشد و پیشرفت کشور است و آزادی افکار یعنی آزادانه فکر کردن و آزدانه مطرح کردن و به دور از هیاهو و جنجال های بیهوده فعالیت داشتن است.
حجت الاسلام سرافراز تاکید کرد: تعامل همه جانبه بین رسانه ها و بسیجیان در مسیر رشد و بالندگی جامعه و نظام اسلامی ضروری و اجتناب ناپذیر است و امروز ترویج تفکر بسیجی وظیفه رسانه هاست .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چهارمحال و بختیاری

نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی افزایش می‌یابد

به‌گزارش کسب و کار نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.