صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / اختتامیه جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد آبان‌ماه برگزار می‌شود
اختتامیه جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد آبان‌ماه برگزار می‌شود

اختتامیه جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد آبان‌ماه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری اختتامیه سومین دوره جشنواره نشریات دانشجویی این دانشگاه به میزبانی دانشگاه آزاد شهرکرد در آبان ماه سال جاری خبر داد.

کلانتری معاون دانشگاه آزاد

به گزارش کسب و کار نیوز، ابراهیم کلانتری ضمن اعلام این خبر گفت: در این دوره ۲۱۰۰ اثر دانشجویی به دبیرخانه این جشنواره در ۳۹ کد رشته تخصصی با سه محور آثار، نشریات و مقالات ویژه و اعلامی ارسال شد که با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: در این دوره برای تخصصی‌تر شدن رقابت‌ها و جهت‌بخشی صحیح به دانشجویان شرکت‌کننده در جشنواره بر خلاف دوره‌های قبل این جشنواره، آثار با محدودیت شرکت در مسابقه روبه‌رو بودند و هر اثر فقط در یک کد رشته امکان شرکت در رقابت‌ها را دارا بود.

 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه اظهار کرد: داوری مقدماتی این جشنواره با حضور پنج نفر از فعالان سابق نشریات دانشجویی که همگی از مدیران و فعالان رسانه‌های کشوری هستند در محل دبیرخانه جشنواره در شهرکرد آغاز به کار کرده و این مرحله از داوری‌ها ادامه خواهد داشت. معیارهای این دوره داوری بر اساس سه اصل اصول مطبوعاتی، اصول نگارش و کیفیت محتوایی مطالب استوار خواهد بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: از ابتکارات جشنواره سوم، استفاده ویژه از بیانات و منویات مقام معظم رهبری در موضوعات اعلامی دبیرخانه بوده که حاصل آن، موضوعات و محورهای کارآمدی نظام جمهوری اسلامی، اقتصاد مقاومتی، نقش و اهمیت شهدای مدافع حرم در حفظ امنیت و استقلال کشور، سبک زندگی اسلامی – ایرانی، تبیین کار تمیز فرهنگی و آتش‌به‌اختیار در عرصه فرهنگی، ابعاد نفوذ و تهاجم فرهنگی دشمن، لزوم خودکفایی علمی در عرصه فناوری و توانمندی نظامی و علوم انسانی بوده که به عنوان موضوعات بخش مقالات ویژه مشخص شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، کلانتری در پایان خاطرنشان کرد: داوری نهایی این جشنواره هفته آخر شهریور با حضور استادان و کارشناسان حوزه رسانه انجام و جمع دو نمره داوران ابتدایی و نهایی، مشخص‌کننده نفرات برگزیده خواهد بود. اختتامیه این دوره ۲۶ آبان سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.