صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / کسب و کارهای کوچک و خانگی در پایتخت رونق می گیرد
کسب و کارهای کوچک و خانگی در پایتخت رونق می گیرد

معاون توانمند سازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران:

کسب و کارهای کوچک و خانگی در پایتخت رونق می گیرد

معاون توانمند سازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از همکاری سازمان متبوعش با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف رونق کسب و کارهای کوچک و خانگی در شهر تهران خبر داد .

 رمضان لطفی معاون توانمند سازی و کارآفرینی این سازمان با اشاره به نقش تسهیلگری شهرداری تهران در حوزه کارآفرینی گفت: تقویت و توسعه بنیه اقتصادی شهروندان، نشاط و پویایی جوامع محلی را در پی خواهد داشت. در شرایط کنونی و با توجه به نیاز درآمدی و معیشت شهروندان، توجه ویژه به کسب و کارهای کوچک و خانگی در این حوزه نقش بسزایی دارد .
به گزارش کسب و کار یوز به نقل از فصل اقتصاد، وی افزود: تجارب موفق در ایجاد کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی و با در نظر گرفتن ابعاد تسهیلگری در جهت راه اندازی و توسعه این امر، نقش مهمی در نشاط اقتصادی با رویکرد اجتماع محور ایفا می کند. از این رو حوزه توانمندسازی و کارآفرینی با همکاری و مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت رونق کسب و کارهای کوچک در شهر تهران برنامه های متنوعی را در دست اقدام دارد.
لطفی تصریح کرد: اطلاع رسانی گسترده در سطح محلات و فراخوان افراد، مصاحبه های تخصصی و شغلی و علاقمندی های افراد، آموزش های کوتاه مدت در رشته های مشخص توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای و ارائه گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان، ارائه مجوز و اختصاص تسهیلات متناسب برای راه اندازی کسب و کار از سوی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مهمترین اقدامات در این حوزه است که باید مور توجه ویژه قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سرای محلات مراجعه نمایند .

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.