پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / معرفی فناوری‌های علوم شناختی در مدرسه تابستانی علوم اعصاب شناختی
معرفی فناوری‌های علوم شناختی در مدرسه تابستانی علوم اعصاب شناختی

معرفی فناوری‌های علوم شناختی در مدرسه تابستانی علوم اعصاب شناختی

چهارمین مدرسه تابستانی دانشجویی علوم اعصاب شناختی ویژه دانشجویان سراسر کشور از سوی آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز برگزار می‌شود.

آزمایشگاه نقشه برداری مغز

به گزارش کسب و کار نیوز، چهارمین مدرسه تابستانی دانشجویی علوم اعصاب شناختی از سوی آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار می‌شود. 

هدف از برگزاری این مدرسه که از 20 تا ۲۵ مرداد ماه برگزار می‌شود، آشنایی دانشجویان سراسر کشور با فناوری‌های نوین علوم شناختی و نقشه‌برداری مغز، تقویت و بالا بردن روحیه کار گروهی و تأکید بر تفکر بین‌رشته‌ای و مورد استفاده قرار گرفتن آن در این حوزه تعریف شده است.

این مدرسه ویژه دانشجویان علوم پزشکی، علوم پایه، روانشناسی، فنی و مهندسی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای است و با حضور اساتید برجسته علوم اعصاب شناختی کشور و با همکاری کلینیک مغز و شناخت و اداره‌ استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.

این رویداد همراه با فعالیت‌های گروهی و عملی شامل تشریح عملی مغز انسان، حس و ادراک، نوروساینس، فلسفه ذهن، حافظه و یادگیری، تفکر و زبان، مدل‌سازی شناختی، آگاهی و توجه، شناخت اجتماعی، بیماری‌های عصبی، توانبخشی شناختی، نقشه‌برداری مغز، پژوهش در علوم اعصاب و کار تیمی با رویکرد علوم اعصاب خواهد بود.

بر اساس اعلام ستاد علوم شناختی، در این دوره به شرکت کنندگان در جهت سنجش کیفیت اثربخشی مدرسه تابستانی علوم اعصاب شناختی، ارزشیابی‌هایی به‌صورت عملی از دانشجویان به عمل خواهد آمد و گواهی معتبر از آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز و دانشگاه علوم پزشکی ایران ارائه می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.