صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / ماجدی: فدراسیون درست‌ترین استراتژی را برای تیم امید اجرا کرد

ماجدی: فدراسیون درست‌ترین استراتژی را برای تیم امید اجرا کرد

رییس کمیته آموزش گفت: تمام تمرکز تیم ملی فوتبال امید بر روی بازی‌های مقدماتی المپیک است.

ماجدی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، رییس کمیته آموزش درباره تیم‌ ‌ملی فوتبال امید که بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی را پیش‌رو دارد، گفت‌: سیاست بسیار خوبی که فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی فوتبال امید در رابطه با بازیکنان گرفت اولین گام برای موفقیت بود. بازیکنانی به این تیم دعوت شدند که در رده سنی زیر ۲۱ سال هستند و حضور در بازی‌های جاکارتا بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عامل برای کسب تجربه و هماهنگی و آماده‌سازی بازیکنان ایران برای مسابقات مقدماتی المپیک است.

او در ادامه بیان کرد: مسابقات جاکارتا با تیم‌های ملی زیر ۲۳ سال برگزار می‌شود و ما هدف‌مان از حضور در این بازی‌ها فقط کسب تجربه، شناخت نقاط ضعف و قوت تیم و کسب آمادگی هر چه بیش‌تر برای مرحله مقدماتی المپیک است. در ادوار گذشته طبق قانونی که بر بازی‌ها حاکم بود تیم از بازیکنان زیر ۲۳ سال و چند بازیکن بزرگسال می‌توانست استفاده کند که خوشبختانه فدراسیون فوتبال به همراه کادر فنی سیاست خوبی را در این زمینه در پیش گرفته و فقط از بازیکنان زیر ۲۱ سال استفاده کردند. به نظرم استراتژی درستی بود که بعد از چندین سال به مرحله اجرا در آمد.

این کارشناس فوتبال، ادامه‌ داد: تیم‌ ‌ملی فوتبال امید در جاکارتا لژیونرهای خود را در اختیار ندارد و در گروه سختی نیز قرار دارد اما این بدان معنا نیست که ملی‌پوشان صرفا چند بازی انجام دهند و باز گردند. هدف از حضور تیم زیر ۲۱ سال ایران در اندونزی، کسب تجربه و هماهنگی بیش از پیش است. من در تمرینات این تیم حضور داشته و عملکرد بازیکنان را کاملا زیر نظر داشتم. تیم بسیار خوبی داریم اما باید به این تیم زمان داد تا به هدفش برسد.

کارشناسان و جامعه  فوتبال باید یادشان باشد که این تیم برای کسب تجربه می‌رود و تمام تمرکز ما برای مسابقات مقدماتی المپیک است. این تیم آینده فوتبال ایران است و باید مرحله به مرحله پیش رویم تا به اهداف خود برسیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پرسپولیس به تیم رونالدو خورد، سپاهان به یاران بنزما/ همگروهی نساجی با هم‌تیمی‌های نیمار

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.