صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / دومین نمایشگاه دوسالانه عکس ایسنا برگزار می شود
دومین نمایشگاه دوسالانه عکس ایسنا برگزار می شود

دومین نمایشگاه دوسالانه عکس ایسنا برگزار می شود

در ادامه برگزاری دوسالانه‌های عکس ایسنا، دومین نمایشگاه دوسالانه عکس ایسنا-اصفهان با انجام کارگاه‌های عکاسی و خبرنگاری طی 14 روز در مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دوسالانه

دبیر اجرایی دومین دوسالانه عکس ایسنا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا-منطقه اصفهان هر دو سال یک بار نمایشگاهی با عنوان دوسالانه عکس ایسنا برگزار می‌کند که طبق آن با تغییر قالب ارائه عکس فضای متفاوت و بهتری را برای بازدید این تصاویر و همچنین مخاطبین ایسنا فراهم می‌آورد.

عبدالرضا درویش افزود: با توجه به نوع کاری که خبرگزاری‌ها دارند و به واسطه سرعت و ماهیت عکاسی خبری تصاویر همیشه در یک قالب ارائه می‌شود، اما برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی که با تغییر قالب همراه است می‌تواند نوع جدیدی از ارائه تصاویر یک خبرگزاری را منجر شود.

وی در خصوص چگونگی نحوه ارائه آثار، ادامه داد: تصاویر عکاسان ایسنا از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شده است. این تصاویر با موضوعات محیط زیست، خشکسالی، حوادث، رویدادهای ورزشی، شهری، میراث فرهنگی و … دسته بندی و انتخاب شده است.

درویش به تغییرات این دوره از نمایشگاه نسبت به دوره قبلی اشاره کرد و گفت: امروزه تولیدات به سوی چند رسانه‌ای شدن حرکت کرده است و در کنار دومین دوسالانه عکس ایسنا تولیدات چند رسانه‌ای ایسنا هم استفاده خواهد شد و چند مستند از جمله مستند کودکان اوتیسم به نمایش درخواهد آمد.

وی تاکید کرد: درآمد حاصل از فروش این نمایشگاه به خیریه کودکان اوتیسم اصفهان تقدیم خواهد شد تا این نمایشگاه یک حمایت معنوی نیز در کنار فعالیت های آموزشی خود داشته باشد.

دبیر اجرایی دومین دوسالانه عکس ایسنا-منطقه اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات مهم دومین دوره این نمایشگاه برگزاری کارگاه‌های عکاسی و خبری در حاشیه این نمایشگاه است که در آن موضوعات روز خبری و عکاسی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و در پایان گواهی حضور نیز ارائه خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز از ۱۸ تا ۳۱ مرداد ماه در نگارخانه سیتی سنتر اصفهان میزبان علاقه مندان به رسانه فرهنگ و هنر است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.