صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / فردا، آخرین مهلت ثبت شماره شبا در سامانه سهام عدالت
فردا، آخرین مهلت ثبت شماره شبا در سامانه سهام عدالت

فردا، آخرین مهلت ثبت شماره شبا در سامانه سهام عدالت

سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: از ساعت 24 فردا (دوشنبه) بخش مربوط به دریافت شماره شبای مشمولان در سامانه سهام عدالت برای به روز رسانی و نحوه ادامه دریافت شماره شبا از دسترس خارج می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز از سازمان خصوصی سازی، امکان ثبت شماره شبای بانکی مشمولان برای واریز سود سال مالی ۱۳۹۵ شرکتهای سرمایه پذیر به حساب مشمولان از ۲۰ فروردین ماه سال ۹۶ تا کنون در سامانه سهام عدالت فراهم است.
این سامانه از ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ مرداد از دسترس خارج می شود و امکان ثبت شماره شبای بانکی در این سامانه فراهم نخواهد بود.
سازمان خصوصی سازی به آن دسته از مشمولانی که تاکنون اقدام به ثبت شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت جهت دریافت سود این سهام نکرده اند، توصیه کرد هر چه زودتر از فرصت اندک باقی مانده برای ثبت شماره شبای بانکی خود استفاده کنند.
به گزارش کسب و کار نیوز، تاکنون نزدیک به ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر سهام عدالت خود را به طور کامل دریافت کرده اند و سود اختصاص یافته به این دسته از مشمولان مبلغ حدود سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.
از حدود ۴۷ میلیون نفری که مشمول سهام عدالت هستند، حدود ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر شماره شبای بانکی خود را به این سامانه وارد کرده‌اند.
اقتصام**۹۱۳۲*۲۰۲۵

همچنین مطالعه کنید:

چهارمین نشست شورای سیاست گذاری، هماهنگی و تحول حمل و نقل کشور در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، چهارمین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.