صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / برگزاری پویش مردمی “دود بدرود” در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران

برگزاری پویش مردمی “دود بدرود” در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از برگزاری پویش مردمی " دود بدورد" در ایستگاه های منتخب متروی تهران خبر داد.

آئین بازگشایی خط 7 مترو و افتتاح ایستگاه مهدیه

به گزارش کسب و کار نیوز، محسن محمدیان گفت: پویش مردمی “دود بدرود” با مشارکت و همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک  شهرداری تهران و مرکز معاینه فنی تهران در ایستگاه‌های منتخب شامل تجریش، دروازه دولت، میدان شهدا، میدان آزادی و تئاترشهر برگزار می‌شود. 

وی هدف از اجرای این پویش را ارتقای فرهنگ شهروندان به منظور کاهش ترافیک با محوریت کاهش آلودگی هوا عنوان کرد و افزود: این پویش مردمی از امروز یکشنبه ۱۴مرداد تا روز سه شنبه۱۶ مرداد ماه ۹۷ در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محسن محمدیان در پایان با اشاره به اینکه مسأله آلودگی هوای شهر تهران به خصوص در شش ماه دوم سال همواره به عنوان یک معضل مطرح بوده است. خاطرنشان کرد: در این پویش مردمی شهروندان ومسافران محترم متروی تهران نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در قالب دلنوشته و در برگه‌های مخصوص نوشته و به بنری که به شکل درخت طراحی شده، نصب می‌کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ارزیابی ۳۴۰۰ ساختمان نا ایمن تا پایان تابستان

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمدمهدی حیدری با یادآوری اینکه در دولت قبل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.