صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / هاشمی‌پور: عده‌ای با سخن‌های خود به ترامپ و امثال ترامپ کمک می‌کنند
هاشمی‌پور: عده‌ای با سخن‌های خود به ترامپ و امثال ترامپ کمک می‌کنند

هاشمی‌پور: عده‌ای با سخن‌های خود به ترامپ و امثال ترامپ کمک می‌کنند

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد که امروز همانند دوران دفاع مقدس تمام نهادها و قوا باید در این جنگ تمام عیار اقتصادی با یکدیگر متحد و همصدا شوند.

عدل هاشمی‌پور

به گزارش کسب و کار نیوز، عدل هاشمی‌پور نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) گفت: از فرمانده سپاه پاسداران به دلیل موضع گیری به جا در خصوص پیشنهاد رئیس جمهور آمریکا تشکر می‌کنم.

وی افزود:‌ عده‌ای با سخن‌های خود به ترامپ و امثال ترامپ کمک می‌کنند. امروز ترامپ و امثال او همین را می‌خواهند که بین ما جدایی اتفاق بیفتد. این حرف‌های اضافی به صلاح‌ مملکت نیست.

هاشمی‌پور خطاب به علی مطهری گفت: اگر پدر بزرگوارتان در قید حیات بودند یقینا از شما برائت می‌جستند.

وی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: خدا و آموزه‌های دینی به ما یاد دادند که همه ما مکلف و مسئول هستیم. مکلف به این معنا که تکالیفی بر عهده ما گذاشته شده و مسئول هم به این معنی که ما باید در مقابل تکالیف خود پاسخگو باشیم. آقای رئیس‌جمهور ۴۰ سال است که دشمنی و مخالفت‌های استکبار در راس آمریکای جنایتکار را تجربه کردیم و ما ملت ایران علی رغم فشارهای اقتصادی و تحریمهای ظالمانه، بیکاری جوانان و مشکلات معیشتی صادقانه از رهبر فرزانه انقلاب حمایت کرده‌اند.

نماینده مردم کهگیلویه ادامه داد: آقای رئیس جمهور در کدام برهه از زمان در ۴۰ ساله گذشته سراغ دارید که مردم این گونه در تنگنا و با اقتصاد بازار و نوسانات مواجه بودند. چه اتفاقی باید رخ دهد که مشخص شود که شما و کابینه شما در دولت یازدهم ناکارآمد هستید. آقای رئیس جمهور مدیران دولت یازدهم آنقدر که به مسائل سیاسی به چپ و راست و حزب و گروه دامن می‌زنند به فکر راههای اصولی و عملی برای حل مشکلات اقتصادی مردم نیستند. مدت‌هاست همه مسئولین دولت را رها کردند.

هاشمی‌پور عنوان کرد: آقای رئیس جمهور به راستی آیا خود تیم اجرایی و اقتصادی دولت متوجه نارضایتی‌های گسترده مردم از عملکرد دولت در حوزه‌ی اقتصادی و معیشت نابسامان هست؟ آیا ما و شما یاس و ناامیدی را  که دشمنان در جامعه ایجاد کردند که عده‌ای نیز در داخل آن را تشدید می‌کنند متوجه هستیم؟ آقای روحانی شما می‌دانید که تنها مساله‌ای که باعث نگرانی مردم شده تبعیض ها، بی عدالتی‌ها، ناکارآمدی‌های مدیران و پاسخگو نبودن در مقابل مسئولیت‌هایشان هست. طرح سوال در مجلس شورای اسلامی از شما فرصت مناسبی است که شما و تیم اقتصادی شما از آن استفاده کنید و با طرح انتظاراتی که دولت شما از مجلس دارد نهایت اقدامات موثر را برای حل مشکلات اقتصادی ایجاد کنید.

وی بیان کرد:‌ شعار اعتدال شما بی نتیجه مانده، انتظار می‌رود که برای یک بار هم کمر همت می‌بستیم و برای جلوگیری از افراطی گری‌ها و دامن زدن به مسائل سیاسی و جناحی از همه فکرها استفاده می‌کردیم و دیپلماسی اقتصادی را تقویت می‌کردیم. آیا زمان آن فرا نرسیده که رودربایستی‌ها، ملاحظه کاری‌ها و فشارهای سیاسی بیرونی را کنار بگذارید و از تمام ظرفیت‌ها و استعدادها فارغ از مسائل جناحی با استفاده از توانمندی‌های نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران برای حل مشکلات اقتصادی استفاده کنید؟ نیروهای انقلاب و سربازان خمینی دیروز سربازان خامنه‌ای امروز هستند. همان گونه که دیروز جان خود را برای آرامش مردم در طبق اخلاص گذاشتند امروز نیز در حوزه حل مشکلات اقتصادی تمام توان خود را به کار می‌گیرند.

هاشمی پور در پایان تاکید کرد:‌ اتفاقاتی که امروز رخ داده، زیبنده نظام اسلامی نیست، دشمنان در خارج و داخل سوء استفاده کردند و می‌خواهند که از آب گل آلود ماهی بگیرند. دولت، مجلس و نهادهای دیگر همچنین نیروهای مسلح، حوزه‌های علمیه و دانشگاهها باید همانند دوران دفاع مقدس در جنگ فعلی تمام عیار اقتصادی یکصدا و متحد شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.