صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان: دنبال تکرار قهرمانی جهانیم
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان: دنبال تکرار قهرمانی جهانیم

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان: دنبال تکرار قهرمانی جهانیم

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان هدف این تیم را پس از قهرمانی مقتدرانه در آسیا، تکرار عنوان سال گذشته رقابت‌های جهانی قلمداد کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان

روح‌الله دل‌انگیز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای نخستین بار در ۱۰ وزن رقابت‌های قهرمانی آسیا، ۹ فینالیست داشتیم که حاصل آن ۶ طلا، ۳ نقره و یک برنز بود. هر چند مقتدرانه قهرمان شدیم و نتیجه خیلی خوب بود اما بدون شک می‌توانستیم طلاهای بیشتری هم کسب کنیم که برخی کشورها چنین اجازه‌ای ندادند.

وی با بیان اینکه هدف‌مان حضور پرقدرت در رقابت‌های جهانی اسلواکی است، اضافه کرد: این پیکارها اواخر شهریور برگزار می‌شود و می‌خواهیم مقام قهرمانی سال پیش را تکرار کنیم.

این مربی لرستانی در پاسخ به پرسشی که چند کشتی‌گیر از این تیم به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شود؟ گفت: هنوز تصمیم خاصی اتخاذ نشده و بستگی به نظر سرمربی، کادر و شورای فنی دارد.

وی یادآور شد: سال گذشته برای نخستین بار در طول تاریخ قهرمان جوانان جهان شدیم و امسال نیز تمام تمرکز و تلاش ما تکرار این عنوان است  اما کشتی رشته‌ای بدون رکورد است و چیزی در آن قابل پیش‌بینی نیست.

دل‌انگیز خاطرنشان کرد: برای حضور در رقابت‌های جهانی جوانان سه مرحله اردو درنظر گرفته شده که از دهم تا ۲۱ مرداد مرحله نخست برپا خواهد بود.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: از فدراسیون کشتی و به ویژه دکتر خادم که همه‌جوره از تیم جوانان حمایت کرد، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.