صفحه اصلی / 00 / «متراژ» سامانه آنلاین ارائه خدمات خرید و فروش ملک
«متراژ» سامانه آنلاین ارائه خدمات خرید و فروش ملک

«متراژ» سامانه آنلاین ارائه خدمات خرید و فروش ملک

خرید خانه و املاک معمولا جزو کارهایی به شمار می‌روند که زمان‌ بر محسوب می‌شوند. مطمئنا خیلی‌ها تجربه خرید خانه و املاک را داشته‌اند.

متراژ

به گزارش کسب و کار نیوز، بنابر اعلام متراژ، معمولا افراد برای خرید خانه باید به بنگاه‌ها و آژانس‌های املاک مختلف مراجعه کنند تا بتوانند خانه مورد علاقه خود را پیدا کنند. خیلی وقت‌ها حتی بعد از صرف کلی وقت و انرژی باز هم به نتیجه دلخواه و مورد نظر نمی‌رسند.

سایت متراژ که با هدف تسهیل این فرآیند وارد بازار شده با ارائه خدمات ویژه و منحصر به فرد، توانسته است پروسه خرید ملک و خانه را امری ساده‌تر از گذشته کند.

در سایت متراژ علاوه براینکه کاربران می‌توانند از خدمات آنلاین سایت همچون ثبت رایگان آگهی ملک و مشاهده اطلاعات املاک، قیمت، متراژ، موقعیت مکانی استفاده کنند، می‌توانند از خدمات مشاوره تخصصی و حرفه‌ای کارشناسان سایت هم استفاده کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی سایت متراژ، ارائه خدمات انعقاد قرارداد آنلاین است، که مخاطبان می‌توانند قرارداد خرید و فروش خود را به صورت آنلاین منعقد و معامله را تکمیل کنند.

یکی از مهم‌ترین مزایای این سایت، آنلاین بودن تمام فرآیند معامله است. این کار باعث صرفه‌جویی وقت، کاهش هزینه و بهینه‌سازی فرآیند معامله املاک شده و مزیت ویژه این سایت نرخ ثابت کمیسیون آن است.

در بنگاه‌های حضوری و غیرحضوی، معمولا طرفین معامله نرخ‌های متفاوتی را به عنوان کمیسیون دریافت می‌کنند که این امر منجر به بی‌اعتمادی کاربران و همچنین چند نرخی شدن تعرفه‌ها شده است. متراژ با ارائه نرخ ثابت کمیسیون توانسته این چالش را برای همیشه برطرف کند و حتی ۱۰ درصد تعرفه‌ای که اتحادیه به صورت مجزا برای هر ملک مصوب کرده را به کاربران تخفیف دهد. به این ترتیب خریداران عملا با ۹۰ درصد نرخ اتحادیه می‌توانند معاملات خود را آنلاین انجام دهند.

محسن مشیری مدیرعامل متراژ با اشاره به اینکه خدمات مشاوره در این بستر آنلاین به صورت کاملا حرفه‌ای ارائه می‌شود، گفت: ما در متراژ تمرکز ویژه‌ای برای جذب و استفاده از مشاوران حرفه‌ای گذاشته‌ایم تا بتوانیم خدماتی با کیفیت بالا به مشتریان ارائه دهیم. در همین راستا ۶۰ درصد کمیسیون دریافتی از هر معامله به مشاوران اختصاص داده شده است و این باعث ایجاد تمایز خدمات این سایت با دیگر همکاران است.

سایت متراژ در دو دامنه مختلف به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد. سایت متراژ، بستری است برای کاربران تا بتوانند در آن درخواست قرارداد ملک دهند که در نهایت منجر به ارائه قرارداد رسمی و کد رهگیری معتبر می‌شود. برای این کار، کاربر باید اطلاعات رسمی خود را ثبت کند تا بتواند قرارداد رسمی دریافت کند. این سامانه بیشتر برای خریدار و فروشندگانی طراحی شده که یکدیگر را می‌شناسند و برای معامله نیاز به قرارداد رسمی دارند یا در سایت‌های دیگر مانند دیوار طرف معامله را پیدا کرده‌اند و صرفا برای معامله و صدور قرارداد رسمی املاک از این سامانه می‌توانند استفاده کنند.

میزان کمیسیونی که از کاربران برای ارائه خدمات دریافت می‌شود، ۳۰ درصد تعرفه مصوب اتحادیه است و این نکته مثبتی برای طرفین معامله خواهد بود. در واقع متراژ، بستری است برای کسانی که خودشان معامله را انجام داده‌اند و یا مستقیما می‌خواهند قرارداد خود را تمدید کنند به بیان دیگر در این شیوه دو طرف معامله بدون واسطه با بهترین تعرفه قرارداد خود را عقد می‌کنند.

هدف کلی و اصلی این نوآوری علاوه بر تسهیل و آنلاین کردن فرآیند معامله این بوده است که هزینه ایاب و ذهاب کاربران و همچنین زمان جست‌وجو و خرید آنها را کاهش دهد.

محسن شهیدی رییس هیات‌مدیره متراژ در ارتباط با مزیت‌های مهم و کاربردی این سامانه گفت: سیستم آنلاین هدف اصلی از راه‌اندازی این سامانه این است که هر کاربر بداند بابت هر معامله ملک دقیقا می‌بایست چه میزان کمیسیون پرداخت کند؛ این روند باعث می‌شود که نحوه پرداخت حق‌الزحمه عقد قرارداد ملک در بازار شفاف‌سازی شود.

متراژ اعلام کرد: برای رفاه حال و و رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان در مراحل پایانی قرارداد که متعاملین ملزم به حضور و امضا کردن اوراق رسمی هستند، متراژ هزینه ایاب و ذهاب متعاملین را به عهده خواهد گرفت تا فرآیند معامله را تسریع کند و موجب راحتی و آسایش مشتریان خود شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

دفاع نماینده آمریکا از سلطه طلبی تجاری

به گزارش کسب و کار نیوز، واشنگتن و پکن روی واردات محصولات یکدیگر به ارزش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.