صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / روسیه سوءقصد به جان مادورو را محکوم کرد
روسیه سوءقصد به جان مادورو را محکوم کرد

روسیه سوءقصد به جان مادورو را محکوم کرد

وزارت امور خارجه روسیه امروز (یک‌شنبه) سوءقصد به جان رئیس‌جمهوری ونزوئلا را محکوم و تأکید کرد، اختلافات سیاسی در این کشور باید به شیوه‌ای مسالمت‌آمیز و دموکراتیک حل و فصل شود.

وزارت خارجه روسیه.jpg

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزیر اطلاع‌رسانی ونزوئلا به تازگی از وقوع سوءقصد به جان نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهوری این کشور در جریان سخنرانی او در مراسمی نظامی خبر داد.

وزارت امور خارجه روسیه طی بیانیه‌ای در واکنش به این رویداد اعلام کرد: ما سوءقصد علیه رئیس‌جمهوری بولیواری ونزوئلا را که در اثر آن هفت تن زخمی شدند، محکوم می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: معتقدیم که استفاده از شیوه‌های تروریستی به عنوان ابزارهایی برای مبارزه سیاسی مطلقا غیرقابل قبول است. واضح است که هدف از این اقدامات بی‌ثبات کردن وضعیت در ونزوئلا بعد از گردهمایی اخیر حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا است که در جریان آن اولویت‌ها برای بازیابی اقتصاد این کشور تعیین شد.

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: ما معتقدیم که حل و فصل اختلافات سیاسی باید تنها از طرق مسالمت‌آمیز و دموکراتیک صورت بگیرد. ما همبستگی خود را با مردم ونزوئلا ابراز کرده و برای کسانی که در اثر این اقدام تروریستی زخمی شدند، آرزوی بهبود داریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.