صفحه اصلی / اقتصادی / اقتصاد کلان / دانشگاه تهران صاحبنظران اقتصادی را به کمک دولت می آورد
دانشگاه تهران صاحبنظران اقتصادی را به کمک دولت می آورد

دانشگاه تهران صاحبنظران اقتصادی را به کمک دولت می آورد

دانشگاه تهران پس از برگزاری نشست های هم اندیشی با صاحبنظران اقتصادی درروزهای اخیر برآن است تا با جمع بندی و ارائه آن به دولت به حل مشکلات کمک کند .

به گزارش کسب و کار نیوز ، جلسه هم‌اندیشی استادان، اقتصاددانان و صاحب‌نظران حوزه اقتصاد درباره مسائل و چالش‌های کشور بتازگی با حضور ۳۰ تن از صاحب‌نظران دانشگاهی متخصص در دانشگاه تهران برگزار شد.
سید احمدرضا خضری مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه تهران دراین باره گفت : دراین نشست ها مسائل کنونی کشور و چالش‌های اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و استادان برجسته حوزه های اقتصادی از دانشگاه های سطح یک کشور همچون، تربیت مدرس، شهید بهشتی، فردوسی مشهد، شیراز، تبریز، اصفهان و غیره در این جلسات هم اندیشی حضور داشتند.
وی افزود: گفت و گو های مختلفی در مورد اوضاع اقتصادی و راهکارهای برون رفت از شرایط اقتصادی در این جلسه مطرح و مقرر شد تا جمع بندی این نظرات به دولتمردان کشور ارایه شود. بر همین اساس کارگروهی در دانشگاه تعیین شده تا دیدگاه های این استادان، اقتصاددانان و صاحب‌نظران برجسته را جمع بندی و ظرف امروز و یا فردا به دولت ارایه کنند.
استادان حضور یافته دراین هم اندیشی دیدگاه‌های خود را براساس آخرین یافته‌های علمی درباره وضعیت اقتصادی کشور ارائه کردند و مسائل مربوط به ارز، بانک و سیاست‌های پولی و بانکی مورد ارزیابی و بحث وبررسی قرار گرفت.همگان بر این باورند که در این شرایط نباید دولت را تنها گذاشت و بر همین اساس نیز خالصانه تمامی تجارب و دانسته هایشان را در اختیار هیات دولت قرار داده اند.
۹۱۸۷**۱۶۰۱**

همچنین مطالعه کنید:

رشد تشکیل سرمایه در دولت سیزدهم

به گزارش کسب و کار نیوز ، روند تشکیل سرمایه در طول ۶ سال گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.