صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / تماشاخانه ها فرصتی برای شکوفایی بازیگران است
تماشاخانه ها فرصتی برای شکوفایی بازیگران است

تماشاخانه ها فرصتی برای شکوفایی بازیگران است

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تماشاخانه های خصوصی فرصتی طلایی برای شکوفایی بازیگران مستعد در عرصه هنرهای نمایشی بوده و در کنار فضاهای تئاتری بخش دولتی به خلق آثار خلاقانه بیشتری منجر می شود.

مرجانه گلچین شامگاه شنبه در حاشیه افتتاح نخستین تماشاخانه خصوصی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سالن های تئاتر خصوصی زیرساختی هنری برای رویش و پرورش افراد توانا در هنرهای نمایشی است و به کاهش آسیب های اجتماعی منتهی می شود.
وی با اشاره به اینکه نباید زیرساخت های هنری را با نگاه دولتی و خصوصی از هم جدا کرد، اظهار داشت: هنر التیام بخش دردها به شمار می رود و این دیدگاه لزوم حمایت از همه بخش ها برای اجرای آثار هنری را نشان می دهد.
گلچین ادامه داد: مدیریت سالن های تئاتر خصوصی نیازمند پشتیبانی نهادهای فرهنگی متولی برای بقا است و در نتیجه افزایش فضاهای تئاتری می توان به تولید بیشتر آثار نمایشی ارزنده امیدوار بود.
به گزارش کسب و کار نیوز «تماشاخانه چیچست ارومیه» نخستین سالن تئاتر خصوصی در زمینه هنرهای نمایشی آذربایجان غربی است؛ این مجموعه هنری در زمینی به گستره ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۶۰۰ مترمربع دارای سالن های بلک باکس حدود ۵۰ و ۱۰۰ نفری بوده و مجهز به امکانات نور و صدای مطلوب برای اجرای آثار نمایشی است.
مرجانه گلچین متولد ۱۳۴۷ تهران بوده و بازیگر فعال عرصه نمایش، سینما و تلویزیون است؛ این هنرمند در فیلم های مختلفی نظیر «پرنده کوچک خوشبختی»، «شب بیست و نهم»، «دو نیمه سیب»، «بی قرار»، «چشم هایم برای تو»، «آیینه»، «سه دونگ سه دونگ»، «خنده در باران»، «شاباش»، «عروسی خون»، «دزد و پلیس»، «نقطه سر خط»، «خوش نشین ها»، «بزنگاه» و «زیرزمین» به ایفای نقش پرداخته است.
۷۱۲۹/۳۰۷۲

همچنین مطالعه کنید:

چطور «نون خ» دومین سریال پرتداوم صداوسیما شد؟

به گزارش کسب و کار نیوز ، مجموعه تلویزیونی «نون خ» که این روزها فصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.