صفحه اصلی / استان ها / سمنان / بانک جامع اطلاعاتی از نیروهای آموزش دیده در اختیار مراکز کاریابی قرار گیرد
بانک جامع اطلاعاتی از نیروهای آموزش دیده در اختیار مراکز کاریابی قرار گیرد

معاون استانداروفرماندارشاهرود:

بانک جامع اطلاعاتی از نیروهای آموزش دیده در اختیار مراکز کاریابی قرار گیرد

محمد کرم محمدی در نشست شورای مهارت آموزی شهرستان شاهرود، با بیان اینکه آموزش های فنی برای ایجاد اشتغال باید متناسب با نیاز هر منطقه بومی سازی شود، افزود: متأسفانه ارتباط آموزش با محیط های کاری بسیار ضعیف بوده و تدوین سند راهبردی توسعه آموزش های مهارتی استان، می تواند در راستای بهبود این وضعیت بسیار تاثیرگذارباشد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری وفرمانداری شهرستان شاهرود، محمد کرم محمدی در نشست شورای مهارت آموزی شهرستان شاهرود، با بیان اینکه آموزش های فنی برای ایجاد اشتغال باید متناسب با نیاز هر منطقه بومی سازی شود، افزود: متأسفانه ارتباط آموزش با محیط های کاری بسیار ضعیف بوده و تدوین سند راهبردی توسعه آموزش های مهارتی استان، می تواند در راستای بهبود این وضعیت بسیار تاثیرگذارباشد.
وی یادآور شد: باید فضا به گونه ای باشد که مدیران بخش های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی، گردشگری و یا خدمات نوع مهارت مورد نیاز خود را از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست کرده و ما تأمین کننده ی نیروی ماهر باشیم.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه بخشی از جوانان به کار گرفته شده در بخش های گوناگون اموزش ندیده اند، اضافه کرد: جوانان در صورتی که پس از گذراندن دوره های آموزشی جذب بازار کار شوند به این آموزش ها امیدوار می شوند و در غیر این صورت دیگر مراجعه نمی کنند، بنابراین باید بانک جامع اطلاعاتی از نیروهای آموزش دیده در اختیار مراکز کاریابی قرار گیرد.
محمدی با اشاره به ضرورت گنجانده شدن مهارت های بازاریابی در میان آموزش ها، تصریح کرد: محورهای مهم آموزشی بر اساس ظرفیت ها و نیازهای شهرستان اولویت بندی شده و تمرکز بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.