صفحه اصلی / 00 / افزایش نسبی ذرات معلق در هوای تهران
افزایش نسبی ذرات معلق در هوای تهران

افزایش نسبی ذرات معلق در هوای تهران

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به کاهش دمای هوا در تهران از افزایش غلظت ذرات معلق در پایتخت طی امروز و فردا (۱۴ و ۱۵ مرداد) خبر داد.

تیغ گرما بر تن تهران

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعد ازظهر امروز (۱۴ مرداد) است، اظهار کرد: در برخی ساعات وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی – جنوب‌شرقی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وزش باد در برخی ساعات امروز (۱۴ مرداد) افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه با تداوم این شرایط جوی طی فردا (۱۵ مرداد)، برای برخی ساعات وزش باد از سمت نواحی جنوبی‌ – جنوب‌شرقی پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: بر این اساس احتمال دارد تا فردا (۱۵ مرداد) بر غلظت ذرات معلق به طور نسبی افزوده شود.

به گفته شهبازی همچنین دما هوا در پایتخت تا روز آینده روند کاهشی خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز (۱۴ مرداد) با شاخص میانگین ۶۴ در شرایط سالم قرار داشت،اظهارکرد: میانگین کیفیت هوای هم اکنون پایتخت نیز با شاخص میانگین ۷۴ در شرایط سالم است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

دفاع نماینده آمریکا از سلطه طلبی تجاری

به گزارش کسب و کار نیوز، واشنگتن و پکن روی واردات محصولات یکدیگر به ارزش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.