صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کرانچار: تمام توجه ما معطوف به عربستان و کره شمالی است/ مانعی برای تعامل با کی‌روش وجود ندارد
کرانچار: تمام توجه ما معطوف به عربستان و کره شمالی است/ مانعی برای تعامل با کی‌روش وجود ندارد

کرانچار: تمام توجه ما معطوف به عربستان و کره شمالی است/ مانعی برای تعامل با کی‌روش وجود ندارد

سرمربی تیم ملی فوتبال امدی می گوید که با توجه به استعدادی که در بازیکنانش دیده است این تیم می تواند در بازی های آسیایی به کسب نتیجه هم فکر کند.

زلاتکو کرانچار

به گزارش کسب و کار نیوز، زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی فوتبال امید پس از مراسم بدرقه این تیم به بازی های آسیایی جاکارتا در جمع خبرنگاران،  گفت: در یک ماه گذشته و در خلال تمرینات و دو بازی پرفشار با تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق که ۳ بازیکن بزرگسال هم داشت، متوجه شدم که ما گروهی از بازیکنان با استعداد را در اختیار داریم. این نوید بازی های خوبی در بازی های جاکارتا را می‌دهد. علاوه بر اینکه ما به دنبال تجربه اندونزی هستیم، به کسب نتیجه هم فکر می کنیم.

او ادامه داد: عربستان سعودی همیشه در این ردههای سنی از لحاظ قدرت زبانزد بوده است. البته فقط عربستان مطرح نیست بلکه تیم ملی کره جنوبی و ژاپن هم قدرتمند هستند و فقط گروه ما نیست که دشوار است. ما توانستهایم فیلمهای خوبی از بازی های عربستان و کره شمالی به دست بیاوریم و تقریبا تمام توجه ما معطوف به این دو حریف خواهد بود که به فاصله‌های نزدیک، دو بازی سخت با دو حریف قدر خواهیم داشت.

کرانچار در خصوص غیبت شاهرودی در مراسم بدرقه هم توضیح داد: تا جایی که من اطلاع دارم یکی از اعضای خانواده شاهرودی دچار کسالت و بیماری شده است. او از فردا ما را همراهی خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی امید درباره تعاملش با کی‌روش بیان کرد: به نظرم همه ما که کارمندان فدراسیون محسوب میشویم باید دست به هر اقدامی برای منافع تیم ملی بزرگسالان بزنیم. این بازیهای آسیایی و مقدماتی المپیک مسئولیتی به من واگذار کرده است مبنی بر اینکه گزینشی انجام دهم که پاسخگوی نیازهای ما برای کسب نتیجه باشد؛ مخصوصا در بازی های المپیک. امیدوارم در آینده این جوانان به ملی‌پوشان بزرگسال تبدیل شوند. این برای من کاملا عادی است که سرمربی تیم ملی بزرگسال با تیمهای ملی ردههای سنی مختلف و بالعکس همکاری داشته باشند. من انتظار دارم که یک همکاری کاملا صحیح ایجاد شود. هیچ دلیلی برای به وجود نیامدن این همکاری وجود ندارد چون اینجا بحث منافع تیم ملی فوتبال ایران است.

او با اشاره به اینکه نمی تواند در مورد تیم ملی امید در سال های گذشته اظهار نظر کند، گفت: من فقط راجع به بازیکنان خودم صحبت می کنم که زیر ۲۱ سال و بسیار با استعداد هستند. ۹۰ درصد بازیکنان ما بخشی از باشگاههای خودشان در لیگ برتر هستند. بعضیها در مسابقات مختلف بازی کردهاند و برخی دیگر هم نزدیک تیم اصلیشان هستند. ۹۰ درصد این بازیکنان در جام ملت‌های زیر ۲۳ سال حضور داشتند و موفق نبودند اما دوباره این امکان برایشان فراهم شده است که در خلال بازی های آسیایی و المپیک گامی برای کسب نتیجه بردارند. اذهان عمومی فوتبال این موضوع را میدانند که تیم ما اتحاد دارد. جوانان ما صاحب شخصیت هستند و این از همه مهمتر است. آن‌ها در بازیهای دوستانه با عراق انسجام خود را نشان دادند به طوری که این امید را به من می دهند که در ۱۰- ۱۵ روز آینده اصلاحاتی انجام دهیم و اوضاع را بهتر کنیم تا جوانان بتوانند آینده بهتری برای فوتبال ایران رقم بزنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.