صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / رئیس فدراسیون بوکس: رقابت‌های کارگری راه‌اندازی می‌شود
رئیس فدراسیون بوکس: رقابت‌های کارگری راه‌اندازی می‌شود

فعالیت‌های فدراسیون باید بر اساس نظم و انضباط باشد

رئیس فدراسیون بوکس: رقابت‌های کارگری راه‌اندازی می‌شود

رییس فدراسیون بوکس گفت: پرتالی در فدراسیون طراحی کرده‌ایم که می‌تواند نظم و انضباط اداری را برای ما نهادینه کند و از سوء‌استفاده برخی افراد جلوگیری می‌کند.

بوکس جوانان

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین ثوری در اولین نشست هم‌اندیشی روسای هیات‌های بوکس سراسر کشور که در مشهد برگزار شد، گفت: موضوع نظم و انضباط اداری مهمترین موضوعی است که باید روی آن تمرکزی ویژه داشته‌باشیم. در همین رابطه پرتالی طراحی کردیم که تمام بخش‌های فدراسیون در آن تعریف شود، این پرتال می‌تواند نظم و انضباط اداری را برای ما نهادینه کند و از سوء‌استفاده افرادی که به دنبال سو استفاده بوده‌اند با توجه به این پرتال جلوگیری خواهد شد. با وجود این پرتال تمامی فعالیت‌ها بر اساس اصول و ضوابط فنی خواهدبود.

وی ادامه داد: پرتال اداری که تعریف کرده‌ایم، بخش اول آن در توانمندسازی هیات‌های ورزشی موثر است و می‌تواند بخشی از منابع مالی هیات‌های  بوکس سراسر کشور را آماده کند. هیات‌های استان می‌توانند به کمک جامعه بوکس  آمده و تک تک ورزشکاران خود را عضو این پرتال کنند.

رئیس فدراسیون بوکس کشور خاطر نشان کرد: آنچه مدت‌ها با آن مشکل داشته‌ایم، عدم وجود نقشه راه بود و امروز تحت عنوان سند تحول ورزش بوکس کشور، با فعالیت جمعی و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در بوکس توانسته‌ایم نقشه‌ای ترسیم کنیم تا در چارچوب آن کلیات بوکس را پیش ببریم. همچنین در غالب آن کلیات همه شما هیات‌ها می‌توانید سنگ بنایی باشید برای این رشته و در این مسیر می‌توانید گام‌های بلند و محکم برای ارتقا این ورزش بردارید.

ثوری بیان کرد: مسابقات قهرمانی کشور هر سال در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود و مسابقه دیگری نداشته‌ایم، فقدان مسابقات مختلف گاها جلوی کسب تجربه لازم را برای ورزشکاران می‌گیرد. کشور را به ۶ منطقه تقسیم کرده‌ایم و مسابقات مناطق را راه انداخته‌ایم، اگرچه زحمت بسیاری را برای هیات‌های استانی به همراه داشته است.

وی افزود: این تقسیم بندی می‌تواند شور و نشاط  موج همگانی کردن ورزش بوکس و کلمه مسابقه بوکس را طنین انداز کند. آشنایی مردم با این واژگان و تکرار چندین باره این صدا خود به خود می‌تواند حامل اثرات مثبتی باشد. همچنین امیدواریم در ارومیه فینال مسابقات مناطق را  به خوبی بتوانیم برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس کشور عنوان کرد: تا پایان سال  مبلغ ۳۴۰ میلیون تومان بر اساس عملکرد و رویکردهایی که از استان‌های مختلف مشاهده می‌کنیم تقسیم خواهیم‌کرد و در ۳ الی ۴ مرحله به استان‌ها اعلام خواهد شد. همه چیز بستگی به عملکرد استان‌ها دارد، شاید به استانی ۵۰ میلیون تومان برسد و دریافتی استانی دیگر صفر باشد.

ثوری با اشاره به عملکرد فدراسیون بیان کرد: یکی از آرزوهای ما این بود در اصناف مختلف بوکس را معرفی کنیم و اکنون شاهد آن هستیم که مسابقات بوکس نیروهای مسلح  20 مهرماه برگزار می‌شود. همچنین مسابقات دانشجویان کشور برگزار شد و به دنبال آن هستیم تیم دانشجویان کشور را به مسابقات دانشجویی جهانی اعزام کنیم.  با کارگران نیز به توافق رسیده‌ایم که مسابقات را در بین آنان ترویج دهیم و به اجرا در آوریم. این فعالیت‎هایی بوده است که در مدت ۶ ماهه که در فدراسیون بوده‌ام به سرانجام رسیده است.

وی تصریح کرد: کلیه فدراسیون های کشور توانسته‌اند گام‌هایی جلوتر از ما بردارند. فدراسیون‌هایی که قدمتشان از ما کمتر بوده و قدم‌هایی جلوتر از ما برداشته‌اند، صرفا به دلیل آن است که عزمشان را جزم کرده و در چارچوب نظم و انضباط اداری پیش رفته‌اند. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.