صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / کریمی در واکنش به بازنشستگی: هر زمان قانون ابلاغ شود، از فدراسیون ناشنوایان می‌روم
کریمی در واکنش به بازنشستگی: هر زمان قانون ابلاغ شود، از فدراسیون ناشنوایان می‌روم

کریمی در واکنش به بازنشستگی: هر زمان قانون ابلاغ شود، از فدراسیون ناشنوایان می‌روم

رییس فدراسیون ناشنوایان پس از درج نامش در لیست مدیران بازنشسته ورزشی گفت: تابع قانون هستم و هر زمان قانون به وزارت ورزش ابلاغ شود، از فدراسیون خواهم رفت.

کریمی رییس فدراسیون ناشنوایان

مصطفی کریمی پس از انتشار لیستی از روسای فدراسیون‌های بازنشسته که با ابلاغ قانون جدید، بازنشسته‌های ورزشی باید از فدراسیون کنار بروند، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: من بازنشسته وزارت ورزش و جوانان هستم و در حال حاضر نیز چون ایثارگر هستم از شرایط ایثارگری خود استفاده می‌کردم، اما در مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی بندی مطرح شده که دیگر نمی‌توان با داشتن درجه ایثارگری رییس فدراسیون بود. البته من تابع قانون هستم و هر زمان این قانون در شورای نگهبان مجلس تصویب و به وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شود و وزارت از ما بخواهد که ریاست فدراسیون را به فرد دیگری تحویل دهم، مشکلی در این زمینه نیست و از ریاست فدراسیون کنار خواهم رفت.

وی گفت: باید به قانون احترام بگذاریم و در برابر آن مقاومت نکنیم. البته از زمان ریاست من در فدراسیون ناشنوایان ۲ سال است سپری می‌شود و ۲ سال دیگر تا پایان اتمام مدیریتم در این فدراسیون باقی مانده است. هر زمان این قانون به فدراسیون‌ها ابلاغ شود، با تصمیم وزارت ورزش و جوانان از ناشنوایان خواهم رفت.

رییس فدراسیون ناشنوایان با بیان این که خوشحالم فدراسیون را بدون هیچ بدهی تحویل فرد دیگری می‌دهم، تصریح کرد: زمانی که ریاست این فدراسیون را برعهده گرفتم، مبلغ یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان فدراسیون بدهی داشت که الان تمام بدهی‌ها با کمک اسپانسرها و حمایت اعضای هیات رئیسه تسویه شده و فدراسیون هیچ بدهی ندارد.

کریمی اضافه کرد: از ابتدای سال تا به الان صدمیلیون تومان به هیات‌های استانی کمک کردیم و همچنین سعی کردیم تمام برنامه‌هایی که در تقویم پیش‌بینی کرده بودیم اعم از برگزاری مسابقات داخلی و اعزام‌ها به نحو احسن اجرا کنیم. امیدوارم نفر بعدی که ریاست این فدراسیون را بر عهده می‌گیرد، برنامه‌ها را به همین روال ادامه دهد و مشکلی از نظر اعتباری برای اجرای برنامه‌ها نداشته باشد.

وی میزان اعتبار این فدراسیون را در سال جاری ۲میلیارد و پانصدهزار تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان چیزی حدود ۸۰۰ میلیون تومان تا به امروز دریافت کردیم که البته این میزان اعتبارات جوابگوی برنامه‌های فدراسیون نیست و ما از طریق اسپانسرها و کمک‌های هیات رئیسه برنامه‌های فدراسیون را پیش می‌بریم.

کریمی در پایان از اعزام تیم تیراندازی ناشنوایان به مسابقات قهرمانی جهان در قبرس خبر داد و خاطرنشان کرد: البته این اعزام بستگی به مجوز شورای برون مرزی دارد که اجازه اعزام تیم تیراندازی را به ما بدهند یا خیر؟ ضمن این که برای انتخاب نفرات اعزامی به این تورنمنت ۱۷ و ۱۸ مرداد مسابقات قهرمانی کشور در بخش تیراندازی زنان و مردان را داریم تا بهترین نفرات را به تیم ملی دعوت کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.