صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان باعث گردش نخبگان در مدیریت کشور می‌شود
قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان باعث گردش نخبگان در مدیریت کشور می‌شود

یک عضو کمیسیون آموزش:

قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان باعث گردش نخبگان در مدیریت کشور می‌شود

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان شاهد گردش نخبگان در عرصه مدیریتی کشور خواهیم بود.

ضیاء الله اعزازی ملکی

ضیاء‌الله اعزازی ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تاثیر قانون منع بازنشستگان در بدنه اجرایی کشور، بیان کرد: اگر این قانون به تایید نهایی برسد و اجرایی شود شاهد گردش نخبگان در عرصه مدیریتی کشور خواهیم بود و زمینه برای رشد و شکوفایی استعداد افراد فراهم خواهد شد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: ما در کشور نیروهای باسواد و تحصیلکرده زیادی داریم که در انتظار فراهم شدن فرصتی مناسب برای بروز استعدادهای خود هستند. که این قانون می تواند این فرصت را برای آنها فراهم کند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: دانشگاه‌ها از این قانون مستثنی هستند، اما از نظر من باید برای دانشگاه چاره‌ای اندیشیده شود، چرا که ما افراد تحصیلکرده زیادی داریم و باید میدان برای آنها خالی شود. اجرایی شدن این قانون قطعا به نفع دولت خواهد بود، چرا که نیروهای جوان و با انگیزه بر سرکار می‌آیند.

اعزازی در پایان گفت: بهره‌ بردن از روحیه نو و انگیزه‌های نوین منجر به پیشرفت کشور خواهد بود. جوانان از تصویب این قانون استقبال کردند و منجر به نشاط در آنها شده است، افکار عمومی نیز از این قانون استقبال می‌کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.